چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت دهه فجر: ساختمان اداری تامین اجتماعی شهرستان سیاهکل افتتاح شد

همزمان با سالگرد ایام پیروزی انقلاب ، ساختمان اداری تامین اجتماعی شهرستان سیاهکل افتتاح شد.

SAM_9606

مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت:خدا را شکر که یکی از خواسته های بحق مردم در این شهرستان  محقق شد

حق پرست  با بیان این مطلب که  با تلاش آقای ندیمی درسالهای گذشته  اولین کارگزاری خصوصی  تأمین اجتماعی کشور در سیاهکل افتتاح گردید،اظهار داشت:در این ایام نیز چها ر شهرستان دارای شعبه تامین اجتماعی شد. البته بعضی از شعبه ها (اقماری)تنها معدودی از تعهدات سازمان را ارائه میدهند اماشعبه ای که امروز در سیاهکل  افتتاح میشود تمامی تعهدات  هیجده گانه سازمان را انجام خواهد داد ضمن اینکه این کار موجب می شود تا از تردد  بیمه شدگان  ومستمری بگیران  وافرادتحت تکفل جلوگیری بعمل آید .

وی افزود:در شهرستان سیاهکل با توجه به اینکه ۴هزار بیمه شده ومستمری بگیر داریم که با احتساب افراد تحت تکلفشان ۱۰هزار نفر میباشند لازم بود تا یک شعبه را در این شهرستان افتتاح نماییم.

در ادامه نماینده سیاهکل ولاهیجان گفت:در حکومت  ما مردم مهمترین عنصر انقلاب به حساب می آیند زیرا مردم نقش اساسی در  پیروزی انقلاب  ایفا نمودند .

ایرج ندیمی افزود:یکی از خواسته های مردم این بود که  شهرستان سیاهکل استقلال اداری یابد تا دیگر مجبور نباشند برای انجام کارهای تامین اجتماعی به شهرهای مجاور مانند لاهیجان بروند.

وی اظهار داشت :یکی از مزیت های کارخانه سیمان که اکنون بعضی ها تمام محاسن آن را زیر سوال می برند، بالا بردن آمار بیمه شدگان و فراهم آوردن شرایط ایجاد شعبه تامین اجتماعی است که امروز افتتاح می شود.

نماینده مردم در خانه ملت در خصوص استقرار بقیه ادارات در این شهرستان اذعان داشت:تمام کارهای قانونی ادارات اوقاف وتبلیغات اسلامی انجام شده که امید واریم با تهیه مکانهای مناسب  سریعتر نسبت به اسقرار آنها اقدام شود.

ندیمی در ادمه تصریح کرد:حرف وحدیث هایی که در مورد دولت زده می شود منصفانه،دلسوزانه ومنتقدانه  نیست انتقاد بعضی ها به اینجانب  این است  که چرا باهمه دولتمردان تعامل دارم؟ماباید از دولت حمایت نماییم چه به دولت رای داده باشیم چه نداده باشیم .

وی خاطرنشان کرد :در استان گیلان مشکلی به نام آفت مدیریتی داریم که در آن ثبات وجود نداردومی بینیم طی دو سال ، سه استاندار وسه مدیرعامل تامین اجتماعی عوض می شود.

نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل در خصوص تعلل در انتخاب رئیس این شعبه بیان داشت :عامل اساسی این تعلل این بود که ما اصرار داشتیم تا ازمدیربومی استفاده نماییم.شاید یکی از دلایل حاشیه امنیت برای بعضی از مدیران نداشتن نیروی بومی می باشد.

ندیمی بابیان تشکر ازخدمات مدیران این شهرستان در بحران برف گفت:۵۰۰ میلیاردتومان  خسارت در بحران برف به استان گیلان وارد شده است که امیدواریم وعده هایی  را که دولت در پرداخت آن  خسارات داده است عملی کند البته ما در برف ۸۳ یک میلیون دلار از دولت دریافت نموده بودیم .

وی اظهار داشت:انقلاب ما انقلابی مردمی است و هدف اینجانب از  تشکیل جلسات پرسش و  پاسخ پدید آوردن  فرصتی است  تا مردم حرفهایشان رابزنند .   

خاطر نشان میشود فیض الله نظری پاشاکی به عنوان رئیس شعبه  تامین اجتماعی  سیاهکل به فعالیت می پردازد

SAM_9600

SAM_9613

SAM_9599

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …