چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت روز تجلیل از بازنشستگان صورت گرفت : حضور اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری رشت در کانون بازنشستگان شهرداری رشت

همزمان با روز تکریم و تجلیل از بازنشستگان ، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری رشت با حضور در کانون بازنشستگان شهرداری رشت با جمعی از آنان دیدار و گفت و گو کردند .

همای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان شهرداری در ساختمان این کانون اظهار کرد:
بخش عظیمی از جایگاهی که امروزه شهرداری در بین مردم دارد ، نتیجه تلاش های شبانه روزی همین افرادی است که امروز در کسوت بازنشستگی حضور دارند.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه مردم روزانه با پرسنل شهرداری رشت به طور مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط هستند افزود:
جمع آوری زباله ،رفت و روب شهر و بسیاری دیگر از خدمات توسط پرسنل شهرداری رشت انجام می شود و به واسطه چنین خدماتی ، عملکرد شهرداری رشت در بین مردم ملموس تر است .

وی با قدردانی از تلاش های پرسنل فعلی و پیشکسوتان شهرداری رشت ادامه داد : امروز در این مکان حضور پیدا کردیم تا ضمن ادای احترام به پیشکسوتان عزیز به دغدغه هایی که مجموعه بازنشستگان شهرداری رشت با آن مواجه هستند رسیدگی و ان شاا در حد توانمان برطرف نمائیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه از سرپرست شهرداری رشت تقاضا کردیم که دغدغه های پرسنل شاغل و بازنشسته شهرداری رشت را برطرف نماید افزود:
سرپرست فعلی شهرداری رشت سالهاست در این مجموعه مشغول به فعالیت است و مجموعه شهرداری رشت از عملکرد وی طی ادوار گذشته و همچنین در حال حاضر رضایت دارند و طی همین مدت کوتاه با پرداخت به موقع حقوق و اضافه کار پرسنل فضایی خوب ، آرام و پُر جنب و جوش با هدف ارائه خدمت بیشتر به شهروندان در شهرداری رشت حاکم است .

کارگرنیا با تبریک مجدد به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان تصریح کرد: برخی از همکاران شورایی به واسطه حضور در جلسات نتوانستند در دیدار امروز حضور پیدا کنند و مجموعه شورا تمام توان خود را به کار گرفته است تا هیچ گونه مانعی در مقابل شهردار رشت در راستای ارائه خدمت صادقانه به شهروندان و مجموعه شهرداری رشت وجود نداشته باشد.

سرپرست شهرداری رشت نیز در این دیدار با تبریک این روز به مجموعه بازنشستگان شهرداری رشت اظهار کرد: بنده نسبت به این مجموعه علاقه فراوانی دارم و نسبت به مشکلات این مجموعه بی اطلاع نیستم .
سید مجتبی خدمت بین دانا با بیان اینکه اعضای شورا نگاه دوستانه و خدمت به مجموعه بازنشستگان شهرداری رشت دارند افزود:
طی هفته آینده مشکلات بیمه پرسنل شهرداری رشت کاملا برطرف می شود و ان شاا دغدغه های بازنشستگان شهرداری رشت را نیز به زودی برطرف می کنیم.

در این دیدار اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهرداری رشت دغدغه های این مجموعه را با اعضای شورا و سرپرست شهرداری رشت مطرح کردند.

انتهای پیام

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …