چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان فومن و نمایندگان کارفرمایان و کارگران برگزار شد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فومن در روز یکشنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان و نمایندگان کارفرمایان و کارگران برگزار شد.

فرماندار فومن در این جلسه ضمن تبریک روز کار و کارگر به زحمتکشان و فعالان عرصه کار و تولید، با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سال های اخیر همواره بحث اقتصادی را در نامگذاری سال ها مورد توجه قرار داده است، افزود: به منظور توسعه باید بحث تولید را دنبال کرد.

وی با بیان این که باید به مسائل و مشکلات کارگران و کارفرمایان توجه کرد، اظهار نمود: دولت و مسئولین نظام در تلاش هستند مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنند.

در این جلسه، نمایندگان جامعه کارفرمایی و کارگری ضمن بیان مسائل و دغدغه های خود، به مشکلات حوزه کاری پرداختند و درخصوص تسریع در رفع موانع تولید، نظرات خود را بیان کردند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …