چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت روز رشت؛ در محفل انس با قرآن از مفاخر قرآنی رشت تجلیل شد

به مناسبت روز رشت؛

در محفل انس با قرآن از مفاخر قرآنی رشت تجلیل شد

 همای خبر- برگزاری محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از شماری از مفاخر و برترینهای قرآنی رشت به مناسبت “روز رشت” خبر داد و اعلام کرد که این‌ آیین معنوی و نورانی که با عنوان “شب قرآنی رشت” برگزار شده است مورد استقبال قرار گرفت.
بر پایه این‌ گزارش آیین معنوی یاد شده شب چهارشنبه ششم دی ماه ۱۴۰۲ پس از نماز مغرب و عشا در مکتب قرآن‌محمدی رشت واقع در گلسار با استقبال پرشمار علاقه‌مندان به کلام‌الله مجید برگزار شده است.
در این آیین نورانی که با تلاوت قاری بین‌المللی میهمان برنامه و تلاوت مهدی عبرتی قاری ممتاز گیلانی و اجرای حافظ بین‌المللی قرآن کریم امیدرضا رحیمی همراه بود .
گفتی است در اخر مراسم از اساتید برجسته، پیشکسوت و شناخته شده قرآن کریم رشت  آقایان استاد حاج حسن زائری، استاد حاج حسن رجبی، استاد حاج مهدی ربیع‌زاده، استاد حاج محمود ذات‌پرور،استاد حاج فرهاد فلاح‌پور ، استاد حاج غلامعلی مهدی‌پور، استاد حاج فرج‌اله لایق برحق،استاد حاج اسماعیل مهرورز،استاد حاج عباس تقواپور ،  استاد حاج محمد صادق صالحی، استاد حجت‌الاسلام محمد حسن‌خواه تجلیل به عمل آمد.
 
 
 

About نسرین عشقی

Check Also

 راهیابی انیمیشن “تبر”از لاهیجان به جشنواره بین المللی فیلم Tracce_cinematografiche_Film_Festایتالیا      

 راهیابی انیمیشن “تبر”از لاهیجان به جشنواره بین المللی فیلم Tracce_cinematografiche_Film_Festایتالیا انیمیشن ” تبر “از تولیدات …