چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت روز ملی گل نمایشگاه گل و گیاه در مجتمع گردشگری پاسارگاد پره سر رضوانشهر دائر شد

 همای گیلان، در آخرین روز ماه مبارک رمضان و آستانه عید سعید فطر و همزمان با روز ملی گل و گیاه ، شهرداری پره سر جشنواره گل و گیاه و نمایشگاهی از انواع گلهای زینتی آپارتمانی و حیاطی تدارک دید که با استقبال گسترده مردم شهر و همچنین مسافران محترم قرار گرفت .
در این نمایشگاه که دو صاحب گلخانه و تولیدکننده های گل و گیاه و همچنین سه بانوی کارآفرین که در منزل گلهای کاکتوس و آپارتمانی پرورش می دادند ، مشارکت داشتند .
این نمایشگاه با حضور مسئولین شهرستانی و مردم خوب شهر پره سر در روز پنجشنبه ۲۴خرداد ماه ساعت ۱۶ در مجموعه گردشگری پاسارگاد افتتاح و تا روز عید فطر ادامه داشت.
یکی از جلوه های زیبای این نمایشگاه ، چیدمان آن به صورت یک باغ زیبا بود و استفاده از همه امکانات موجود به صورت خلاقیتی .
گلدان های بازیافتی ، سبدهای لاستیکی ، زنبیل های حصیری و همه چیزهایی که در اطراف ما وجود دارند و فکر می کنیم کاربرد ندارد ، در این نمایشگاه با کاشتن گل در آنها زیبا و زیباتر شده بود .
شهردار شهر پره سر دکتر شهرام شهابی شهردار پره سر گفت: این نمایشگاه که برای اولین بار در غرب گیلان با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادمانی و تشویق مردم به انس و الفت با گلهای رنگارنگ و ایجاد کارآفرینی محدود با پرورش گلها برگزار شد.
این جشنواره که با عیدانه ی شعر خوانی و اجرای زنده موسیقی محلی همراه بود ، مورد توجه گسترده بازدید کنندگان قرار گرفت .
اهالی هنر و فعالین فرهنگی اجتماعی شهر مسئولیت برپایی این نمایشگاه را به عهده داشتند و با درب بطری های بازیافتی بر روی زمین نام جشنواره گل و گیاه شهرداری پره سر را نوشتند .
دخترکان لباس محلی پوش زنبیل های گل به دست همراه با پرچم سه رنگ ایران دور افتخار در بین گلها زدند و گل و گلدانی را به رسم یادگار به مسئولین بازدید کننده اهدا نمودند .
خبرنگار:مهتاب ره

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …