چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت سفر ریاست جمهوری به استان گیلان فرمانداری لاهیجان تشکیل جلسه داد

اختصاصی همای گیلان:فرماندار لاهیجان گفت : هدف از تشکیل این جلسه این است که تمهیدات لازم جهت استقبال مناسب از هیات دولت به عمل آید.

DSCN3025

کاظم کسرایی افزود : همه ما باید تلاش نماییم تا اطلاع رسانی صحیح دراین سفر به عمل اید و بتوانیم خواسته ها، مشکلات را به سمع ونظر دولتمردان برسانیم تا نتایج خوبی از این سفر بدست آوریم .

وی گفت:وظیفه ماست در جهت فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهوری تلاش نماییم.

فرماندار لاهیجان با اعلام این مطلب که جمعیت هر شهرستان در ورزشگاه عضدی رشت مشخص است اذعان داشت : تلاش ما این است که این جمعیت به صورت چشمگیر باشد زیرا از شهرستان لاهیجان انتظار بیشتری می رود ضمن آنکه در سال همدلی و همزبانی بتوانیم به شعار سال تحقق بخشیم.

کسرایی تصریح کرد : سفر رئیس جمهور دو روزه می باشد که در روز اول سخنرانی رئیس جمهور در مرکز استان و سفر نمایندگان به شهرستانها در برنامه کار می باشد همچنین در این سفر در کنار تصویب پروژه ها به خواسته های مردم هم رسیدگی می شود.

وی یادآور شد : بنا داریم همه چیز را مستند سازی نماییم که در این زمینه نیاز به کمک شما عزیزان داریم.

فرماندار لاهیجان گفت : سهم شهرستان لاهیجان در روز استقبال از رئیس جمهور ۴۰۰۰ نفر است لذا تلاش ما بر آن است که شرایط لازم را فراهم نمائیم تا عزیزان به میل خود در استقبال از رئیس جمهور حضورداشته باشند.

آنگاه مهربان رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: امیدواریم که بتوانیم مصوبات را عملی کنیم و شاهد رشد و شکوفایی استان و شهرستان ما باشیم.

بخشدار مرکرزی لاهیجان هم با بیان این مطلب که بخش مرکزی دارای۱۴۰روستا ، ۵ دهستان، ۱۰۰ دهیار، ۳۴۶ عضو شورا و جمعیتی بالغ بر ۵۰هزار نفر می باشد افزود : این بخش آمادگی لازم جهت  استقبال از رئیس جمهور را دارد.

 

حاجی پور اظهار داشت : امید داریم در این سفر بتوانیم اعتبارات خوبی جذب نماییم و با توجه به توانمندی و کارآمدی که در استاندار، مدیران استانی و نماینده این شهرستان و فرماندار لاهیجان سراغ داریم در سال همدلی و همزبانی با مودت و مهربانی در راستای تحقق این شعار گام برداریم .

وی تاکید کرد بخش مرکزی آمادگی لازم در جهت اطلاع رسانی به مردم شریف و اعزام داوطلبانه مردم را دارد .

DSCN3028 DSCN3016 DSCN3017 DSCN3018 DSCN3019 DSCN3021 DSCN3024
DSCN3027

About سردبیر ارشد

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …