چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی صورت پذیرفت: *دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با مدیر و کارکنان دفتر روابط عمومی*

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی صورت پذیرفت:

*دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با مدیر و کارکنان دفتر روابط عمومی*

 

مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی دیدار با کارکنان دفتر روابط عمومی این شرکت بر نقش مهم تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی به ویژه در فصل پیک مصرف برق در تابستان تاکید کرد.

 

در این نشست صمیمانه صادقی خاطرنشان کرد: امروزه در همه بخش ها و به ویژه در صنعت برق روابط عمومی ها فنی تر و به روز شده اند و برای انجام کارها نیازمند توانایی و شایستگی هایی هستند تا پیام را در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو به مخاطب برسانند.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان دفتر روابط عمومی اظهار داشت: کسب رتبه ها و مقام های برتر طی سالیان اخیر توسط دفتر روابط عمومی بیانگر شایستگی و توانمندی کارکنان این حوزه در سطح شرکت می باشد.

 

صادقی تاکید کرد: هدف اصلی جلب رضایت مشترکین است و در این خصوص روابط عمومی مانند گذشته وظیفه دارد مسائل و مشکلات مردمی را اخذ و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

 

مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تشکر از تعامل خوب موجود با رسانه های استان افزود: با توجه بافت فرهنگی گیلان و ضریب نفوذ رسانه در استان، ضروری است به ویژه برای فصل گرم تابستان به منظور جلب مشارکت مردمی در مصرف بهینه برق و اقناع افکار عمومی از ظرفیت صدا و سیمای گیلان و سایر رسانه های پرمخاطب استان به بهترین شکل استفاده کند.

 

گفتنی است در این نشست جواد لطفی مدیر دفتر روابط عمومی و کارکنان این دفتر نیز هریک به طرح موضوعات و مسائل حوزه کاری خود پرداختند

About مدیر خبر1

Check Also

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی؛ …