چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش: *مزار شهدای لنگرود گلباران شد*

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش مزار شهدای گمنام شهرستان لنگرود گلباران شد

اختصاصی همای خبر، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مهندس رحیم حیدری فرماندار شهرستان لنگرود، ناصر شهدی رئیس اداره ورزش و جوانان بهمراه مسئول بسیج ورزشکاران و جمعی از رؤسای هیئت های ورزشی این شهرستان، گلزار شهدای پارک فجر و دانشکده پرستاری و مامایی شرق گیلان_لنگرود گلباران شد.

در همین راستا مهندس حیدری فرماندار لنگرود ضمن تبریک این هفته به همه فعالان عرصه ورزش و سلامت، از رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران و هیئت های ورزشی که در هفته تربیت بدنی برای پیمان بستن با شهدا و قدردانی از زحمات شهدا در این مکان حضور پیدا کردنند تشکر کرد و افزود: ورزش و جوانان الان چون نقش مهمی در جامعه دارد، اهمیت سلامت که بخشش توسط ورزش تامین میشه بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه افزود: حتی در مورد بیماری همه گیر کرونا همه کشور و جهان را تحت شعاع قرار داده، باز بر می گردد به افرادی که اهل ورزش هستند و سلامت هم بیشتر است بهتر می توانند مقاومت کنند در برابر این ویروس، این بلای طبیعی. توسعه و تاکید می شود به اینکه این کار بیشتر انجام بشه.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه در حال حاضر یک موضوعی که در جامعه مهم است، انسجام عمومی، همبستگی عمومی و وحدت عمومی است، اظهار داشت: در فضاهای ورزشی، خصوصا ورزش های دسته جمعی نظیر ورزش همگانی، ورزش صبحگاهی یا سایر موضوعات می تونه خودشان را متجلی بکند.

وی در پایان از شهدی رئیس اداره ورزش و همکارانش خواست که در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند و پیش بینی و پیش نگری کنند تا بتوان در شهرستان و در فضاهای ورزشی آن همبستگی و انسجام عمومی بسمت یک وحدت عمومی و در نهایت سلامت آن شاءا… پیش بره.

در ادامه ناصر شهدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود طی سخنانی کوتاه عنوان داشت: امیدواریم بتوانیم فرهنگ شهدا را در بین جوانان ورزشکار به خوبی اشاعه بدهیم و از این رو اداره با همکاری جمعی از رؤسای هئیت های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان اجرا خواهند کرد.

✍? سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …