چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته دولت، سه پروژه شهرداری ماسال به بهره برداری رسید

به مناسبت هفته دولت، سه پروژه شهرداری ماسال به بهره برداری رسید

 

با حضور مهندس غلامرضا گیل چالانی، فرماندار شهرستان، مهندس رامین علیزاده شهردار پر تلاش ماسال، سید داوود شفیعی پور رئیس شورای اسلامی ماسال، حامد عباسی عضو شورا، فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه شهرستان چندین پروژه در شهر ماسال به بهره برداری رسید.

مهندس رامین علیزاده شهردار ماسال، ضمن گرامیداشت هفته دولت به دولتمردان نظام ‌مقدس جمهوری اسلامی و یاد و خاطره شهید رئیسی و همراهانش در خصوص پروژه شهرداری گفت: پروژه های قابل بهره برداری بتن ریزی کوچه های غربی خیایان شالیزار که ۶ کوچه بدلیل ارتفاع شیب در زمان بارندگی مشکلاتی را به دنبال داشت، ناچار شدیم این کوچه ها را بتن ریزی کنیم .وی با بیان اینکه با بتن ریزی طول عمر بهتری خواهد داشت، افزود: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس علیزاده در خصوص پروژه های جمع آوری ابهای سطحی افزود: ۸۰ درصد بودجه از منابع استانداری جذب شد و برای روشنایی معابر حدود ۳ میلیارد ریال هزینه کردیم که با این اقدام ، ۸۰ درصد خیابان‌های شهر دارای روشنایی کامل می باشد.

 

شهردار ماسال در ادامه با اشاره به اینکه جمع آوری آب های سطحی را سرپوشیده کردیم بیان کرد: چند کوچه به لحاظ آلودگی زیست محیطی برای اهالی منطقه باعث شد که نهر را به حالت سرپوشیده به طول ۲۰۰ متر اجرایی کنیم .

وی یاداورشد:عرض این کوچه ها دو متر بود که ماشین به سختی عبور می‌کرد به همین منظور کوچه را به ۸ متر تبدیل کردیم که هم رفت و آمد به آسانی انجام‌می شود و هم به خیابان شهید علیزاده و هم به بلوار مدرس وصل می شود که در فاز بعدی آسفالت این کوچه ها اجرایی خواهد شد.

 

گزارش : عطیه نصرتی

 

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه شورای هماهنگی حفظ نشر و آثار ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به ریاست استاندار

جلسه شورای هماهنگی حفظ نشر و آثار ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به ریاست استاندار 💥استاندار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *