چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته دولت؛چندین پروژه مخابرات در شهرستان ماسال مورد بهره برداری قرار گرفت

به مناسبت هفته دولت؛چندین پروژه مخابرات در شهرستان ماسال مورد بهره برداری قرار گرفت

با حضور مهندس حسنی مدیر عامل مخابرات گیلان، مهندس گیل چالانی فرماندار شهرستان، امام جمعه و بخشدار مرکزی ماسال، سایر مدیران اجرایی شهرستان، چندین پروژه در شهرستان ماسال به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل مخابرات استان گیلان در مراسم افتتاح در ماسوله خانی در خصوص پروژه ها بیان کرد: چندین‌پروژه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، از ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات اجرایی شده و در بازه زمانی ۴ ماهه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت در کل استان گیلان ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۸میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرایی کردیم، افزود: خوشبختانه بخش اعظم این اعتبارات در شهرستان‌ماسال هزینه شده که جادارد از فرماندار، بخشدار، شهردار و سایر مدیران ، همکاری تنگاتنگی داشتند تقدیر کنیم که پروژه ها را در شهرستان اجرایی شد.

 

وی بیان کرد : یکی از این‌پروژه ها سایت ماسوله خانی و اسب ریسه است که مود بهره برداری قرار گرفت.

پروژه دوم که تجهیزات آن در مرکز مخابرات ماسال بصورت تجمیعی مورد بهره برداری قرار گرفت ، اجرای پروژه های فیبر نوری که مربوط به منازل و کسب و کار اینترنتی است که سرعت اینترنت را تا ۱۰۰۰مگاوایت می رساند.

 

مهندس حسنی با اشاره به اینکه ۱۲ کیلومتر برای داخل شهر فیبر نوری اجرا کردیم افزود: برای روستاها ۱۶ کیلومتر فیبر نوری که مجموعا با اعتباری بالغ بر ۱۶۱/۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

 

گزارش اختصاصی

عطیه نصرتی

About مدیر خبر1

Check Also

دومین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان تورنگ لنگرود

دومین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان تورنگ لنگرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *