چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته دولت سرپرست شهرداری شلمان، از ۴پروژه های عمرانی این شهر در حضور مسئولان و رسانه های گیلان با ۱۲ میلیارد اعتبار رونمایی کرد 

به مناسبت هفته دولت

سرپرست شهرداری شلمان، از ۴پروژه های عمرانی این شهر در حضور مسئولان و رسانه های گیلان با ۱۲ میلیارد اعتبار رونمایی کرد

 

ناصر رنجبـر، سرپرست شهرداری شلمان در افتتاحیه مجتمع ورزشی تفریحی شلمان از پروژه های عمرانی این شهر در هفته دولت ۱۴۰۲ رونمایی کرد.

 

به گزارش همای خبـر- رنجبر در این مراسم که با حضور محمدنژاد نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،جلالی فرماندار شهرستان، جمعی از مسئولان شهری و رسانه هایی از گیلان انجام شد گفت: به همت همکاران و حمایت مسئولان، پروژه های عمرانی در دست اجرای این شهرداری به مناسبت هفته دولت سال به بهره برداری رسید.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت روز کارمند در بحث پروژه های عمرانی اجرا شده در شلمان گفت: در بخش آسفالت شهری در معابر شهید سلیمانی، شهید محمدنژاد و خیابان شهرداری و ترمیم بافت فرسوده شهر شلمان به وسعت ۱۰ هزارمتر مربع اعتبارات عمده ای صرف شده است.

سرپرست شهرداری شلمان ضمن اعلام صرف یک میلیارد اعتبار برای احداث پارک ابربشم اعلام کرد: در خصوص احداث پارک ملت شلمان نیز در حال تملک اراضی و آغاز به کار هستیم.

 

ناصر رنجبر گفت : برای ایجاد نمایشگاه بزرگ تولید و توزیع گل و گیاه شرق گیلان واقع در مجتمع باغ کشاورزی این شهرستان نیز، دعوی های حقوقی انجام شده و مطالعات و کارشناسی ها نیز در حال اتمام است .

 

وی در بیان دیگر پروژه های انجام شده توضیح داد: با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان پروژه هدایت آبهای سطحی و بهسازی معابر نیز امروز به بهره برداری رسیده است.

 

این مسئول شهری همچنین مبالغ صرف شده در دیواره سازی ها و احداث پیاده راه فرهنگی شلمان را نیز به ترتیب ۶ میلیارد و ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام نمود و گفت: رضایت شهروندان و توسعه شهری شلمان از اهداف اجرایی پروژه هاست و معتقدیم با همکاری شهروندان فهیم شلمان و حمایتهای شورای اسلامی و دیگر نهادهای نظارتی میتوان در این مسیر روند بهره برداری را سرعت بخشید.انتهای پیام/ همای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری کومله

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری …