چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت؛ حضور فرماندار رضوانشهر به اتفاق مسئولین شهرستان در بیمارستان شهدا

فرماندار رضوانشهر به اتفاق امام جمعه و اعضای شورای تامین با حضور در بیمارستان شهدای این شهرستان از زحمات کادر درمان قدردانی کرد

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، به مناسبت هفته سلامت امروز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت، مهندس سید نادر صفوی میرمحله با همراهی حجت الاسلام والمسلیمن مهدی نژاد فومنی امام جمعه و اعضای شورای تامین و دیگر مسئولین با حضور در بیمارستان شهدای این شهرستان ضمن دیدار و گفتگو با رئیس و پزشکان و کادر درمانی از زحمات آنان قدردانی و این هفته را به حافظان سلامت تبریک گفت.

فرماندار رضوانشهر در این بازدید، در بخش های مختلف بیمارستان حضور یافت و ضمن عیادت از بیماران بستری، از نزدیک و به صورت چهره به چهره وضعیت ارایه خدمات به شهروندان در این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه این بازدید با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، ایجاد رضایت‌مندی در حوزه سلامت، نظارت جدی بر خدمات دهی مراکز درمانی و تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع و مراجعین را خواستار شد.

همچنین فرماندار رضوانشهر به اتفاق مسئولین با حضور در ایستگاه غربالگری فشار خون و قند خون رایگان از زحمات نیروهای هلال احمر و کادر درمان در خدمات رسانی به شهروندان قدردانی کرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …