چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته قوه قضائیه؛ افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در رضوانشهر

به مناسبت هفته قوه قضائیه، نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور فرماندار و رئیس شورای تامین، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان افتتاح شد

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، به مناسبت هفته قوه قضائیه و آغاز فعالیت های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان صبح امروز دوشنبه ششم تیر با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، جناب آقای شالیکار رئیس دادگستری و جناب آقای هاشمی ساداتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، نمایشگاه هنرهای تجسمی در مجموعه کانون پرورش فکری افتتاح شد.

فرماندار رضوانشهر در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مسئول کانون پرورش فکری با اشاره به نقش کانون در تربیت و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان، بر اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، علمی، دینی و… برای آینده سازان فردا تاکید کرد.

همچنین رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز با گرامیداشت هفته قوه قضائیه با توجه به اهمیت تربیت کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم بر لزوم برنامه ریزی و اجرای درست فعالیت های مرتبط با این قشر از جامعه تاکید نمودند.

فرماندار رضوانشهر به اتفاق رئیس دادگستری و دادستان شهرستان در ادامه از بخش های مختلف و فعالیت های این مجموعه فرهنگی و کودکان بازدید بعمل آوردند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …