چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته نیروی انتظامی ؛ دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان سیاهکل با فرماندار

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ؛ فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان سیاهکل با حضور در فرمانداری با محمود صوفی فرماندار شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت فرماندار شهرستان سیاهکل با تبریک هفته نیروی انتظامی ، فرمانده و پرسنل شریف نیروی انتظامی را منضبط ترین نیروهای شهرستان توصیف و اظهار داشت : نیروی انتظامی شهرستان با توجه به امکانات موجود و کم توقع ترین خواسته ها ، امنیت ، نظم و انضباط را در شهرستان تامین می کند.
محمود صوفی افزود : نیروهای انتظامی از مظلوم ترین نیروهای مسلح کشورمان هستند که در تمامی اوقات و دور از خانواده به ایجاد آرامش ، آسایش ، امنیت دائمی می پردازند و اگر بخواهیم پلیس مقتدر با مولفه پویا و مستمر نیاز داشته باشیم باید نسبت به تقویت یک نیروی انتظامی قوی ، متخصص و منضبط تلاش کنیم و امروز نیروی انتظامی با استفاده از آموزه های دینی به عنوان بازوی نظام و دولت هستند و باید این بازو تقویت شود.
وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز مرهون تلاش و تحلیل درست مطالبات مردم توسط نیروی انتظامی است تصریح کرد : تهدید و توطئه های دشمنان همواره وجود دارد و لازم است که با بروز رسانی اطلاعات و افزایش سطح سواد رسانه ایی با این تهدیدات مقابله شود و نیروی انتظامی تاکنون بخوبی از انجام این وظیفه تامین امنیت با مشارکت مردم بر آمده است.
در این دیدار جناب سرهنگ حمید محمدی نسب گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی شهرستان در تامین امنیت ارائه نمود.
در پایان مراسم از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر گردید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …