چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل ؛ اولین مانور پناه گیری و تخلیه اضطراری در بیمارستان غدیر برگزار شد

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ؛ به مناسبت هفته پدافند غیرعامل اولین مانور پناه گیری و تخلیه اضطراری با حضور بهمن عباسی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران ارشد شهرستان در بیمارستان غدیر سیاهکل برگزار گردید.
در این مانور ، ابتدا یکی از کارشناسان هلال احمر با تشریح اقدامات ایمنی برای افراد در وقت برگزاری جلسات و یا زمان بستری بودن بیماران در بیمارستان ، موارد و روش های لازم را در ایمنی افراد و بیماران و روش های خروج اضطراری در زمان وقوع زلزله بیان نمود.
در ادامه بهمن عباسی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سیاهکل به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت پدافند غیر عامل در تمامی بخش ها اشاره و تصریح کرد : ایران اسلامی یکی از برترین کشورها در حوزه سایبری می باشد و پدافند غیرعامل که اخیرا در داخل کشور در حال شکل گیری می باشد به امید خداوند منان و همت مسئولین نظام نیز ایران اسلامی را در آینده جزء برترین ها قرار خواهد داد که با پیگیری فرماندار محترم و مسئولین شهرستان این امر در حال تحقق می باشد.
وی به اقدامات و عملکرد شهرستان در بحث پدافند غیرعامل اشاره و از مدیران شهرستان خواست که در احداث ساختمان های اداری پیوست پدافندغیرعامل را رعایت کنند .
در پایان این برنامه ، مانور پناه گیری و تخلیه اضطراری و استفاده از انرژی جایگزین با استفاده از ژنراتور در زمان قطعی برق با حضور امدادگران حوزه هلال احمر و بهداشت و درمان و بیمارستان غدیر اجرا گردید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …