- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل ؛ اولین مانور پناه گیری و تخلیه اضطراری در بیمارستان غدیر برگزار شد

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ؛ به مناسبت هفته پدافند غیرعامل اولین مانور پناه گیری و تخلیه اضطراری با حضور بهمن عباسی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران ارشد شهرستان در بیمارستان غدیر سیاهکل برگزار گردید.
در این مانور ، ابتدا یکی از کارشناسان هلال احمر با تشریح اقدامات ایمنی برای افراد در وقت برگزاری جلسات و یا زمان بستری بودن بیماران در بیمارستان ، موارد و روش های لازم را در ایمنی افراد و بیماران و روش های خروج اضطراری در زمان وقوع زلزله بیان نمود.
در ادامه بهمن عباسی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سیاهکل به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت پدافند غیر عامل در تمامی بخش ها اشاره و تصریح کرد : ایران اسلامی یکی از برترین کشورها در حوزه سایبری می باشد و پدافند غیرعامل که اخیرا در داخل کشور در حال شکل گیری می باشد به امید خداوند منان و همت مسئولین نظام نیز ایران اسلامی را در آینده جزء برترین ها قرار خواهد داد که با پیگیری فرماندار محترم و مسئولین شهرستان این امر در حال تحقق می باشد.
وی به اقدامات و عملکرد شهرستان در بحث پدافند غیرعامل اشاره و از مدیران شهرستان خواست که در احداث ساختمان های اداری پیوست پدافندغیرعامل را رعایت کنند .
در پایان این برنامه ، مانور پناه گیری و تخلیه اضطراری و استفاده از انرژی جایگزین با استفاده از ژنراتور در زمان قطعی برق با حضور امدادگران حوزه هلال احمر و بهداشت و درمان و بیمارستان غدیر اجرا گردید.

با کانال همای خبر همراه باشید [1]