چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته پژوهش؛ اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به عنوان بندر پژوهشی برتر معرفی شد

همزمان با هفته پژوهش، اداره کل بنادر و دریانوردی استان­های گیلان و بوشهر به عنوان بنادر برتر در پیاده سازی و استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شدند.


همای خبر به نقل ازروابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، انتخاب بنادر و دریانوردی استان­های گیلان و بوشهر به مناسبت هفته پژوهش و در راستای تحقق ماموریت های پژوهشی در این سازمان و به موجب آنچه که «ترویج و تسلط گفتمان علمی در جامعه» خوانده می شود ، به عنوان “بندر پژوهشی برتر” در سال ۱۴۰۱ معرفی و تقدیر شدند.
حسن بیک­محمدلو، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر با اهدای لوح تقدیر جداگانه، از حسین یونسی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و محمد شکیبی نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر در توسعه و ترویج روحیه علمی و اقدمات موثر در خصوص تولید و مستندسازی دانش دریایی و بندری قدردانی کرد.
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در این لوح تقدیر آورده است: از اینکه آن اداره­ کل با نواندیشی، نوآوری و فهم عمیق دانش و فناوری، نقش موثری را در پیاده سازی و استقرار نظام ­مند مدیریت دانش در سازمان بنادر و دریانوردی برعهده داشته است، لذا به مناسبت هفته پژوهش در سال ۱۴۰۱، آن بندر به عنوان بندر پژوهشی برتر انتخاب می شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …