چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال جشنواره و نمایشگاه توانمندیهای حوزه صنعت، معدن و تجارت گیلان همراه با فروش فوق العاده محصولات تولیدی برگزار می شود  

همای گیلان:جشنواره و نمایشگاه بزرگ توانمندیهای حوزه صنعت ، معدن و تجارت گیلان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سالجاری در استان برگزار می گردد.

81470467-6213889

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این مطلب افزود : این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای استان گیلان برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان علی منتظری گفت : در نمایشگاه مذکور بیش از ۲۰۰ واحد عمده تولیدی، صنفی و شرکتهای منتخب پخش کالا در استان حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد : از اهداف مهم این برنامه ارائه آخرین دستاوردهای و ظرفیتهای استان در عرصه تولید و تجارت و ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل می باشد.

وی افزود : برنامه یاد شده بر اساس سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و رهنمودهای استاندار محترم گیلان برگزار شده و برای اولین بار بصورت جامع تمامی دست اندرکاران و فعالان اقتصادی از حوزه تولید شرکتهای پخش و واحدهای صنفی که نمایانگر پروسه تولید تا مصرف کالا می باشند در این نمایشگاه بصورت یکجا حضور خواهند داشت.

منتظری همچنین گفت :  در حوزه صنعت و معدن پیگیر حضور واحدهای شاخص استان به ویژه واحد تولیدی محصولات غذایی، صنایع نساجی، محصولات سلولزی، صنایع دارویی و بهداشتی، قطعه سازی خودرو، صنایع معدنی و صنایع نوین هستیم و در حوزه اصناف نیز عمدتاً واحدهای صنفی تولیدی در عرصه پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی و لوازم منزل در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی افزود : با هدف سهولت تامین مایحتاج شهروندان محترم و نیز عرضه محصولات تولیدی کشوری و استانی، فروش فوق العاده محصولات مذکور نیز با تخفیفات ویژه و قیمتهای مناسب در این نمایشگاه صورت می پذیرد.

منتظری تصریح کرد : در کنار نمایشگاه مذکور فضای مناسبی نیز جهت برگزاری نمایشگاه منطقه ای نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با مشارکت استانداری گیلان و با حضور بانوان کارآفرین و تولید کننده از چندین استان با محوریت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در نظر گرفته شده است.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

اعلام عملکرد سه ساله شورای اسلامی و شهرداری لاهیجان در جمع رسانه های گیلان

اعلام عملکرد سه ساله شورای اسلامی و شهرداری لاهیجان در جمع رسانه های گیلان – …