چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛ دیدار فرماندار رضوانشهر با مادر شهید جهانگیر خادم ارکانی این شهرستان

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛ فرماندار رضوانشهر با مادر شهید شهید جهانگیر خادم ارکانی این شهرستان دیدار و دلجویی کرد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر(حماسه سوم خرداد) مهندس سید نادر صفوی میرمحله با همراهی فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده انتظامی و جمعی از مدیران شهرستانی با مادر شهید شهید جهانگیر خادم ارکانی این شهرستان دیدار و دلجویی کرد.

فرماندار رضوانشهر در این دیدار با بیان اینکه همه ما مدیون خوب پاک شهدا، جانباران و ایثارگان و خانواده های این عزیزان هستیم، گفت: وقتی با خانواده های معظم شهدا دیدار می کنیم، آن خستگی از تن ما مسئولین خارج و انرژی خدمتگزاری مان چند برابر می شود.

مقام عالی دولت در رضوانشهر در ادامه با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌ ماداران شهدا، گفت: همه باید یاد و خاطره شهدای والامقام را زنده نگه داریم و ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم و فراموش نکنیم، ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آنان بود که ما در امنیت و آسایش هستیم.

همچنین در خصوص تعمیرات منزل مسکونی مادر شهید والامقام بر اساس دیدار چند ماه قبل فرماندار رضوانشهر با مادر “شهید خادم اردکانی” دستورات لازم را به روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهردار رضوانشهر جهت تسریع در کار صادر نمود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …