چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، صورت پذیرفت؛ دیدار فرماندار رشت با بانوان همکار در مجموعه فرمانداری شهرستان / فرماندار رشت: رعایت پوشش مناسب هیچگونه منافاتی با ایفای نقش اجتماعی ندارد

فرماندار رشت در نشست با بانوان همکار در مجموعه فرمانداری، اظهار داشت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تلاش ناموفق دشمنان بر آن بوده تا به بهانه روشنفکری و کمرنگ نمودن مسئله حجاب، نظام اسلامی را از درون با چالش مواجه کنند.

 همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمید رضا امام پناهی در نشست با بانوان همکار در مجموعه فرمانداری که به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، خاطر نشان کرد: مسئله حجاب و داشتن پوشش مناسب از جمله باورها و ارزش‌های کهن فرهنگ ایرانی بوده که مورد تایید و تاکید دین مبین اسلام نیز قرار گرفته است.

 وی افزود: تفاوت در نوع نگاه به مسئله پوشش، وجه تمایز مبنایی و همیشگی دنیای مادی غرب و تمدن ایرانی_اسلامی بوده و عریانی رایج در غرب، هیچگونه سنخیتی با الگوی پوشش ایرانی و اسلامی ندارد.

فرماندار رشت حجاب را نمایانگر وقار و عامل مصونیت و قدرت زنان دانسته و گفت: رعایت پوشش مناسب هیچگونه منافاتی با ایفای نقش اجتماعی ندارد.

 امام پناهی وجود بانوان فعال در عرصه های گوناگون جامعه و شاغل در دستگاه‌های دولتی را مهم ارزیابی و تاکید کرد: حضور بانوان در ادارات، موجب آرامش و اطمینان بانوان مراجعه کننده در طرح مسائل و مشکلات می باشد.

 گفتنی است در پایان این نشست توسط فرماندار رشت از تلاش‌های بانوان شاغل در مجموعه فرمانداری شهرستان تقدیر به عمل آمد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

هشدار نظام دامپزشکی تهران درباره تب ۳ روزه دامی

هشدار نظام دامپزشکی تهران درباره تب ۳ روزه دامی 🔸بر پایه اعلام اداره کل دامپزشکی …