چاپ مطلب چاپ مطلب

به منظور بررسی و رفع مشکلات محلات و شهروندان رشت انجام شد؛حضور رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جمع اهالی حافظ آباد و برپایی میز خدمت

همای گیلان: به گزارش روابط عمومی شورای رشت رئیس شورای اسلامی شهر رشت همزمان با ایام الله دهه مبارک‌فجر با حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) حافظ آباد رشت با اهالی و نمازگذاران مسجد دیدار و از نزدیک مشکلات آنان را شنید.
سید امیر حسین علوی با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اظهار کرد: خدمت به مردم از الطاف الهی است و با حضور در جمع اهالی خونگرم و نمازگذاران حافظ آباد رشت مشکلات آنان را شنیده و برای رفع آن تلاشمان را به کار خواهیم بست.
وی افزود: قصد داریم این گونه دیدار ها در قالب میز خدمت ، در محلات مختلف رشت برگزار شود و از این طریق مشکلات محلات را بهتر شناسایی و برطرف کنیم.
علوی با بیان اینکه سوگند نامه خدمت صادقانه اعضای شورا در روز معارفه باید همواره مورد توجه باشد تصریح کرد: در روز معارفه شوراها سوگند خوردیم که تمام تلاشمان را به منظور رفع مشکلات به کار بگیریم و اکنون باید به وعده هایمان عمل کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه اشتغال، مباحث مالی و… از جمله مهم ترین مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در دیدارهای مردمی است بیان کرد: باید با تصمیمات صحیح در راستای برطرف کردن مشکلات گام برداریم و فقر و نیاز را از چهره شهر و شهروندان پاک کنیم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …