چاپ مطلب چاپ مطلب

به منظور برنامه ریزی در راستای اهداف مشترک با مدیریت شهری؛ دیدار شهردار و رییس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای شهر رشت با «امیر دریا دار دوم منصور لشنی»

به منظور برنامه ریزی در راستای اهداف مشترک با مدیریت شهری؛

دیدار شهردار و رییس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای شهر رشت با «امیر دریا دار دوم منصور لشنی»

شهردار و رییس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای شهر رشت با فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجای رشت دیدار و گفت و گو کردند.

همای خبر- نقل از امور ارتباطات شهرداری رشت، صبح یکشنبه «رحیم شوقی» شهردار رشت، «سید شمس شفیعی» رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با «امیر دریادار دوم منصور لشنی» فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت دیدار و گفت و گو کردند.

این دیدار به منظور برنامه ریزی برای اهداف مشترک با مدیریت شهری برگزار شد و راهکار‌های تعامل بیش از پیش دو مجموعه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

همچنین در ادامه این دیدار شهردار و عضو شورای اسلامی شهر رشت از امیر لشنی بابت در اختیار قرار دادن فضایی از نیروی دریایی برای ساخت تیرآهن های بتنی جهت تکمیل تقاطع های غیر همسطح ضمن قدردانی از این همکاری ابراز امیدواری کردند که این تعاملات در راستای اهداف توسعه شهری دو طرفه و ادامه دار باشد.

«رحیم شوقی» شهردار رشت در ادامه این دیدار با تاکید بر اینکه امیدواریم با افزایش همکاری‌های میان شهرداری رشت و مجموعه مرکز آموزشهای تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت بتوان خدمات جدیدی به شهروندان ارایه کرد، گفت: بی‌تردید یکی از بارزترین شاخص‌های اقتدار نظام وجود ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان اقتدار دفاعی کشور به شمار می رود.

About نسرین عشقی

Check Also

مدیرکل پست گیلان؛ دفاتر پست در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته می توانند بعنوان مراکز کسب و کار دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد

مدیرکل پست گیلان؛ دفاتر پست در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته می توانند بعنوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *