چاپ مطلب چاپ مطلب

به منظور تصمیم سازی ، ساماندهی و تعامل جهت حمل بار محصولات سیمان خزر با حضور نمایندگان انجمن صنفی رانندگان و شرکت های باربری سیمان در محل دفتر فروش رشت سیمان خزر برگزار گردید

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در نشست مشترک با انجمن صنفی رانندگان و شرکت های باربری :
دیدگاه مجموعه سیمان خزر به شرکت های باربری و انجمن صنفی رانندگان، به عنوان شریک تجاری مدافع تولید و حلقه ارتباطی مستحکم با بازار مصرف می‌باشد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزرصبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱٫۲٫۲۵ نشستی با حضور دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر، حاج محمود ایزد دوست عضو محترم هئیت مدیره شرکت ، حاج آقا موسی نژاد سرپرست حراست سیمان خزر ، همکاران فروش سیمان خزر ( مهندس حمیدرضا بهنیا ، مهندس گودرز کاکاوند ، مهندس حجت غیاثوند، رئیس انجمن رانندگان ( مهندس نادر سلخوری ) و رئیس انجمن باربری (مهندس ساغری )، و تنی چند از اعضای انجمن های مذکور جهت بررسی وضعیت حمل بار سیمان خزر به منطقه برگزار شد.
دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و خدا قوت بابت همکاری و تلاش به عنوان سفیران سیمان خزر در این نشست اظهار داشت: انجمن رانندگان و شرکت های باربری مستقر در کارخانه سیمان در راستای حمل محصول نهایی شرکت (سیمان) بسیار موثر و فعال بوده‌اند.
وی افزود: انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل سیمان و رانندگان به عنوان بازوان حمل و نقل ضمن پیگیری مسائل و مشکلات رانندگان، نظارت بیشتری بر عملکرد شرکت های حمل ونقل و رانندگان داشته و بعنوان مدافع تولید در تعامل با کارخانه و بازار مصرف باشند .
جمال امیدی مدیر عامل سیمان خزر اظهار داشت: در هر مقوله ای و به ویژه در زمینه صنعت سیمان و حمل و نقل باید تابع قوانین بوده و در صورت مشاهده تخلف از هر شرکتی یا رانندگان و نیز کارکنان سیمان خزر باید برخورد قانونی نموده تا از مشکلات آتی جلوگیری گردد. به پیشنهاد اعضای جلسه مقرر گردید کمیته ای از اعضای انجمن ها و سیمان خزر تشکیل تا برای رسیدگی به چنین مشکلاتی اقدامات لازم و قانونی انجام گردد .
وی عنوان کرد: سیمان یک کالای محلی و حجیم بوده وبا توجه به وزن آن کرایه حمل متناسب در بهای تمام شده بازار هدف بسیار تعیین کننده می باشد . لذا در نظر گیری این مهم همفکری و همراهی انجمن ها با شرکت سیمان خزر جهت تداوم تولید و تحویل با کیفیت را لازم و ضروری خواهد نمود .

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …