چاپ مطلب چاپ مطلب

به همت خیرین ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان گیلان و همکاری ستاد دیه استان گیلان برگزار شد؛ مراسم گلریزان در راستای آزادی زندانی محکوم به دیه

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان گیلان؛ به همت خیرین هیات ورزش پهلوانی، باستانی و زورخانه ای استان گیلان و همکاری ستاد دیه استان گیلان، مراسم گلریزان یک زندانی محکوم به دیه در زورخانه پوریای ولی رشت برگزار شد.

در این مراسم علیرضا یزدانی مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان ضمن تسلیت به مناسب سوگواری دهه اول محرم، بیان کرد: از کلیه عزیزان و همراهان اعم از آقایان دکتر جعفرزاده نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، دفتر آقای دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و خیرین محترم حاضر که در این محفل شرکت نمودند و موجبات آزادی یک زندانی را فراهم آوردند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

مدیرعامل ستاد دیه گیلان با اشاره به آزادی زندانی محکوم به قصاص اظهار کرد: با همت خیرین هیات ورزش پهلوانی، باستانی و زورخانه ای استان گیلان و همکاری ستاد دیه استان گیلان بزودی مراحل آزادی زندانی محکوم به دیه انجام می شود.

یزدانی با اشاره به حضور زندانیان جرایم غیرعمد در زندان های استان، اذعان داشت: بیشترین علت زندانی شدن این افراد محکومیت های مالی غیرکلاهبرداری، نپرداختن مهریه است و موارد دیگر در ردیف های بعد قرار می گیرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان با بیان اینکه ستاد دیه، کمک های مردمی برای آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد را جمع آوری می‌کند، خاطرنشان کرد: شماره حساب ستاد دیه استان در بانک تجارت ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰، بانک ملی ۰۱۰۵۴۵۱۶۱۷۰۰۶ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ نیز آماده جذب کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان گیلان است که خیرین و نیکوکاران محترم می توانند کمک های خود را از طریق این سامانه ها انجام دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …