چاپ مطلب چاپ مطلب

به یاری یکدیگر برای شهری خلق شهری , بانشاط و آباد تلاش خواهیم نمود/ یاری ام کنید تا یاری تان کنم

نعمت اله غزالی _ کارشناس ارشد عمران سازه- در گفتگو با همای گیلان گفت: نظر به اینکه کلان‌شهر رشت شهر اولین‌ها در ایران بوده و حتی در جهان شهری مشهور است، این کلان شهر را در خور آن میدانم که در بسیاری عرصه های دیگر برند شناخته شده و سر آمد شهرهای منطقه خاور میانه گردد.

وی به پتانسیلهای متعدد کلان‌شهر رشت اشاره نمود و گفت: وجود دو رودخانه شهر در که در حکم دو موهبت خداداد برای این شهر است قابلیت آن را دارد که علاوه بر ایجاد فضای گردشگری سبب سود و ارزآوری شایانی برای این شهر شود. وی اظهار کرد: بنده بسیار تفکر شده وارد فضای پیوستن به جرگه مدیریت شهری شده‌ام و ایده هایی قابل اجرا برای ارتقا، سطح فرهنگی و عمرانی شهر دارم که به تفصیل و یک به یک در روزهای آتی در مورد صحبت خواهم نمود.

وی حمایت از پرسنل زحتمکش شهرداری اعم از نیروهای قراردادی، رسمی، پیمانی و شرکتی را مورد توجه قرار داد و گفت:با تصویب تمهیدات و تسهیلات ، وام‌های ضروری و مسکن با کارمزد کم و راهکارهایی دیگر میتوان به آنان خدمات‌رسانی نمود.

نعمت اله غزالی که هم اکنون در حال اخذ دکترای مهندسی زلزله میباشد، گفت برای حمایت از قشر کارگر و جلوگیری از اجحافهای صورت گرفته در این حیطه و به خصوص بیمه و تامین مسکن آنان برنامه‌های قابل اجرا داشته و پیگیر حقوق آنان خواهم بود.

وی گفت با دعوت از سرمایه گذاران داخل و خارج استانی بدون نقدینگی آماده و با دادن تسهیلات و امتیازاتی میتوان در یک فرآیند برد_ برد گامهای موثر برای ارتقای مدیریت شهر برداشت.

وی در پایان سخنان خود شماره تماس خود را اعلام نموده و گفت: برای تبادل نظر با شهروندان فهیم شهر رشت از گفتگوهای مفید استقبال خواهد نمود.

۰۹۱۱۳۳۱۳۹۴۶ نعمت اله غزالی

 

About نسرین عشقی

Check Also

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است همای …