چاپ مطلب چاپ مطلب

بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت به مبلغ سه هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان تصویب شد / 🔹انتخاب شهردار اصلح و توانمند برای رشت /

🔺بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت به مبلغ سه هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان تصویب شد /

🔹انتخاب شهردار اصلح و توانمند برای رشت /

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت بودجه شهرداری رشت که در ابتدا سه هزار و پانصد میلیارد تومان توسط شهرداری پیشنهاد داده شده بود ،پس از بررسی های انجام شده توسط شورا به مبلغ سه هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان با (۱۲ درصد) افزایش نسبت به بودجه پیشنهادی تصویب شد.


به گزارش همای خبر نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اظهار کرد: ماه بهمن یادآور خاطرات فراوانی از روزهای پرشور انقلاب است و ملت بزرگ ایران اسلامی همواره با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب را گرامی می دارند و تعهد قلبی خود را نسبت به آرمان های امام و انقلاب نشان می دهند ‌.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران سالهاست که بر علیه نظام در تلاشند و هزینه زیادی می پردازند، افزود: حضور میلیونی و پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز موجب ناامیدی دشمنان شد و ان شاا مسئولین با تمهیدات لازم و تلاش های شبانه روزی مشکلاتی که در کشور وجود دارد را برطرف کنند .

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) بیان کرد: امیدواریم با عنایات امامان معصوم ، همواره در مسیر صحیح گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به عید بزرگ مبعث اشاره کرد و گفت: پیشاپیش فرا رسیدن عید بزرگ مبعث را تبریک عرض می کنم و امیدوارم برکات این عید بزرگ شامل حال تمامی ملت بزرگ ایران اسلامی شود.

اعلام کاندید آمادگی چهل نفر برای تصدی جایگاه شهردار رشت /

کارگرنیا با اشاره به مباحث مطرح شده در صدور حکم شعبه ۲۶ تجدید نظر دیوان عدالت اداری مبنی بر تأیید استیضاح شهردار رشت افزود: این حکم صادر شده و منتظریم تا این رای از طریق مبادی قانونی به شورا اعلام شود، فلذا باید از امروز نسبت به بررسی موضوع انتخاب شهردار جدید برای شهر اقدام کنیم .

وی با تاکید به لزوم انتخاب فردی اصلح برای جایگاه شهردار رشت بیان کرد: پس از استیضاح حدود چهل نفر برنامه و رزومه خود را برای تصدی جایگاه شهردار رشت ارسال کرده بودند ، اما به علت وقفه ای که ایجاد شد ، در شرایط فعلی دبیرخانه شورا باید با تمامی این افراد تماس گرفته تا چنانچه در جایگاه دیگری مشغول به فعالیت نشده اند ، هماهنگی لازم جهت حضور ایشان در جلسات غیر رسمی با حضور همه اعضای شورا انجام شود.

بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت به مبلغ سه هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان تصویب شد /

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت بودجه شهرداری رشت که در ابتدا سه هزار و پانصد میلیارد تومان توسط شهرداری پیشنهاد داده شده بود ،پس از بررسی های انجام شده توسط شورا به مبلغ سه هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان (۱۲ درصد) افزایش نسبت به بودجه پیشنهادی تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اظهار کرد: ماه بهمن یادآور خاطرات فراوانی از روزهای پرشور انقلاب است و ملت بزرگ ایران اسلامی همواره با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب را گرامی می دارند و تعهد قلبی خود را نسبت به آرمان های امام و انقلاب نشان می دهند ‌.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران سالهاست که بر علیه نظام در تلاشند و هزینه زیادی می پردازند، افزود: حضور میلیونی و پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز موجب ناامیدی دشمنان شد و ان شاا مسئولین با تمهیدات لازم و تلاش های شبانه روزی مشکلاتی که در کشور وجود دارد را برطرف کنند .

وی با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) بیان کرد: امیدواریم با عنایات امامان معصوم ، همواره در مسیر صحیح گام برداریم

استفاده از خرد جمعی در انتخاب شهردار رشت/

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در انتخاب شهردار جدید رشت از خرد همه بزرگان استفاده می کنیم گفت: از استاندار، فرماندار ،اساتید دانشگاهی و دیگر بزرگان شهر و همکاران شورایی تقاضا دارم در این مهم مشارکت داشته و اگر فرد توانمند و از همه جهات اصلح را می شناسند حتما اطلاع دهند تا ان شاا با انتخاب بهترین گزینه برای جایگاه شهردار رشت ،شهر پس از سالها از این بی ثباتی خارج شود و با همت و تلاش شورا و شهرداری ، شهر رشت در مسیر توسعه و بالندگی قرار بگیرد.

کارگرنیا به بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: از تلاش های سرپرست شهرداری و تمامی پرسنل شهرداری رشت که در تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تلاش های فراوان و شبانه روزی داشته اند ممنون و سپاسگزاریم و امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده و بررسی اصولی ، بودجه پیشنهادی شهر که سه هزار و پانصد میلیارد تومان از سوی شهرداری پیشنهاد داده شد و در بررسی ها به سه هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که نسبت به بودجه سال ۱۴۰۱ حدود ۸۵ درصد افزایش دارد و ۴۱ درصد جاری و ۵۹ درصد عمرانی می باشد در توسعه شهر و رفاه بیشتر شهروندان موثری باشد. ان شاا به لطف خدا و همراهی تمامی همکاران شورا و مجموعه شهرداری رشت بودجه سال ۱۴۰۲ قابلیت اجرایی کامل داشته باشد.

وی به موضوع انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حدود دو ماه از زمان سرپرستی یزدانی سپری شده است ، فرصت قانونی چندانی برای انتخاب شهردار در اختیار نداریم و انتظار دارم تمامی همکاران شورا در جلسات حضور داشته باشند تا ان شاا بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به انتخاب فردی اصلح و توانمند اقدام کنیم.

در این جلسه اعضای شورای شهر رشت با بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت به مبلغ سه هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان موافقت کردند.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …