چاپ مطلب چاپ مطلب

بودجه پیشنهادی شهردار رشت به تصویب نرسید / بودجه پیشنهادی شهردار رشت به تصویب نرسید

همای گیلان: مجید رجبی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های این شهر اظهار کرد: بودجه‌های مصوب شهرداری رشت ویژه بافت مرکزی شهر نیست و شهردار به اجرای پروژه‌های ماندگار در مناطق حاشیه رشت نیز توجه داشته باشد.

13901218000283_PhotoA

وی با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال ۹۵ شهرداری هنوز به تصویب نرسیده است، تصریح کرد: شهردار رشت برای توضیح پروژه‌های عمرانی این شهر در بودجه سال ۹۵ به صحن شورا دعوت شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت اجرای پروژه بافت مرکزی این شهر را موجب قطع ارتباط برخی از مسیرها در این شهر دانست و افزود: افراد بیمار که توان حرکت و پیاده‌روی ندارند با مشکل مواجه شده‌اند.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به عدم تصویب بودجه سال ۹۵ شهرداری این شهر اظهار کرد: پروژه‌های بزرگ باید تعریف شود اما پروژه‌های کوچک و تملک نیز نیازمند توجه است.

سیدرضا موسوی‌روزان با بیان اینکه پروژه‌های کوچک نیاز مردم مناطق شهر رشت است، خاطرنشان کرد: مناطق محروم و فرسوده در رشت زیاد است.

وی بازگشایی میدان سرگل به پیچ سعدی، ادامه بلوار آیت‌الله احسان‌بخش به معلم را از ضرورت‌های شهر رشت عنوان کرد و یادآور شد: تالاب عینک به دلیل ویژگی‌های خاص طبیعی می‌تواند مناطق محروم عینک، ولوکس و حمیدیان را به تحول شگرفی برساند.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر رشت، هیچ پروژه‌ای نباید بدون مطالعه و کار کارشناسی انجام شود.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …