چاپ مطلب چاپ مطلب

بیش از ۱۲ هزار عدد باطری قاچاق در لاهیجان کشف شد

همای گیلان:گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۱۲ هزار و ۸۳۰ عدد باطری قاچاق به ارزش ۲۹۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.


سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: با هدف حمایت از تولیدات داخلی و برخورد با سودجویان، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان لاهیجان اجرا شد.
این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی انجام شده از وجود باطری‌‌های قاچاق در یکی از باربری‌های اطراف شهرستان لاهیجان مطلع شده و با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.
و در ادامه بیان داشت: ۱۲ هزار و ۸۳۰ عدد باطری قلمی و نیمه قلمی قاچاق در بازرسی از محل مورد نظر کشف شد.
سرهنگ جانعلی‌پور با اشاره به اینکه در این رابطه متهم ۵۲ ساله دستگیر و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد تصریح کرد: ارزش باطری‌های کشف شده توسط کارشناسان، ۲۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی اظهار داشت: برای تحقق شعار سال همه دستگاه‌ها باید تمام توان خود را به کار گیرند و مردم نیز با عدم استقبال از کالاهای قاچاق و استفاده از تولید داخلی، گام بزرگی برای تحقق این هدف بردارند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@ homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …