چاپ مطلب چاپ مطلب

بیش از ۳ کیلو موادمخدر در مخفیگاه قاچاقچی در لاهیجان

همای گیلان/ فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۳ کیلو و ۲۷۷ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از مخفیگاه یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.


سرهنگ “مجید نیکویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه باید لزوم توجه به برنامه‌ریزی در حوزه مبارزه با موادمخدر را یک اصل بدانیم اظهار داشت: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فروش موادمخدر توسط یک قاچاقچی در یکی از روستاهای شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی پاسداران با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع، مخفیگاه متهم را شناسایی کردند گفت: با هماهنگی قضائی متهم در منزلش دستگیر شد.
این مقام انتظامی به کشف ۳ کیلو و ۲۲۷ گرم موادمخدر از نوع تریاک و یک عدد ترازو توزین در بازرسی از مخفیگاه متهم اشاره کرد و اذعان داشت: متهم ۶۶ ساله با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ نیکویی در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …