چاپ مطلب چاپ مطلب

بیاد مدافع حرم زینبی و مجاهد غیرتمند حریم دینی شهید حامد کوچک زاده

همای گیلان:از تبار بی قراران ظهور مولا (عج) و از سوخته دلان فاطمیون دوران و دلدادگان حضرت ثارالله خبرآمد که حامدِ سیدالشهدا، شاهد و واصل مولا گشته و عشق و جانفشانی¬اش به خاندان عصمت و طهارت به نتیجه نشست و کوچک زاده به تبار شهیدان راه حق پیوست.

resize
او که همچون سیرت نیا، روحی، طاهرنیا و … و همه ی شهیدان مدافع حرم، اهل ایمان و هجرت و جهاد فی سبیل الله بوده و به رحمت ویژه حضرت حق نایل گشته اند که: إِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ الَّذینَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أُولئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللَّهِ وَ اللَّهُ غَفُورٌ رَحیمٌ بقره ۲۱۸
امّا ماندیم با خاطرات این فرزند (نسل سومی) نهضت خمینی که اگر خوب بنگریم حقیقتاً بدهکار این فرزندان خمینی می باشیم اینانی که برای خدا و جهت امنیت و تعالی نظام اسلامی از نام و نشان، جاه و مقام و فرزند عیال دل بریدن تا نام خمینی همچنان در دنیا بدرخشد و اسلام ناب محمدی چهره اسلام آمریکایی را رسوا نماید.
کوچک زاده ها ، خوشه برها و عطری ها و … رویش های انقلاب اسلامی هستند که در دوره ریزش خواصِ مبتلا به حبّ دنیا سرود شهیدان انقلاب و دفاع مقدس را دوباره زمزمه می نمایند که:
ما در ره عشق تو اسیران بلاییم کس نیست چنین عاشق بیچاره که ماییم مولوی
و یا:
آن کس که تو را شناخت جان را چه کند فرزند و عیال و خانمان را چه کند؟
دیوانه کنی، هر دو جهانش بخشی دیوانه ی تو هر دو جهان را چه کند؟
و البته آنچه لازم است اینکه نباید هدف و آرمان این مجاهدان فی سبیل الله در فضای ابراز احساسات عاطفی گم و محو گردد بلکه بر دوستان و ارادتمندان شهدای مدافع حرم زینبی واجب است زینب گونه پیام شهدای مدافع حریم ولایت را به صدق و با تمام جهد و جِد به جامعه زخم خورده از تهاجم و شبیخون جنگ نرم دشمن، انتقال داده و فریاد زنند.
نقل خاطره از شهدا گفتن، خوب و اثر گذار است مشروط به اینکه در ذکر خاطرات فقط به جنبه های عاطفی و شخصی از شهید نپردازیم بلکه از غیرت و روحیه انقلابی و مجاهدت های فرهنگی و حضور اجتماعی شهید نیز بگوییم. حتماً دوستان شهید حامد کوچک زاده از غصه ها و دغدغه های او در قبال اباحه گری بخشی از مسئولین فرهنگی خاطرات بسیار دارند که باید به جامعه، دلسوزی ها و غیرتمندی های آن عزیز سفر کرده، انتقال یابد.
از حضور پر رنگ و جدی او در معرکه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید گفت و نشر داد؛ از غیرتش در مقابل فتنه گران سال ۸۸ وصف خیر نمود.
دَم گرفتن های پر سوز و گداز او در هیئت و دعای به جان نایب امام زمان رهبر معظم انقلاب نباید فراموش گردد.
او نه فقط مدافع حرم بلکه سالیانی مدافع حریم فرهنگ زینبی بوده است. باید رسم آن عاشق اهل البیت(ع) را زنده نگه داشت.
او در کنار ابراز ولایت، اهل برائت از خواص دنیاطلب و متنفر از منادیان اسلام آمریکایی بود. او جوان انقلابی پرشور و شعور بود که مهربانی و تواضع نسبت به اهل دین و دیانت داشت و همو که مهربان به مردم بود امّا از فرصت طلبان شیفته قدرت منزجر و بری بود.
راستی اگر حامد کوچک زاده امروز در جمع ما بود و سخنان ولی امر مسلمین را که در دیدار دبیر و کارشناسان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی فرمودند: «از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، برخی تفکر انقلابی را قبول نداشتند و برخی هم با اینکه در داخل نظام بودند اما اعتقادی به مبارزه با استکبار نداشتند که باید در مقابل این جریان ایستاد. در ۳۷ سال گذشته، همواره مبارزه وجود داشته، البته امروز این مبارزه حساس تر شده است» می شنید، چه واکنشی نشان می داد و چگونه دغدغه مولای خویش را پیگیری می نمود؟
پس بیایم در کنار یاد مدافع شهید حرم زینبی رهرو آن مجاهد انقلابی دفاع کننده حریم حسینی و نهضت خمینی و لبیک گوی ندای “هل من ناصر” حسین زمان امام خامنه ای گردیم.
برخیز که رهروان براهند همه پیوسته بسوی جایگاهند همه
آنجا که بجزدوست ز کسی یادی نیست افسرده دلان روی سیاهند همه
دیوان امام خمینی(ره)
سعید مهدوی

 

About سردبیر ارشد

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …