چاپ مطلب چاپ مطلب

بیانیه امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان رضوانشهر در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی


همای گیلان، بیانیه امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان رضوانشهر در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی:

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

? ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

?سردار بزرگ و پر افتخار اسلام آسمانی شد.

?سردار سلیمانی نمونه ای برجسته از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود، سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سردار سلیمانی را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

?سردار شجاع و بزرگ اسلام و سرباز ولایت با مجاهدت‌های خالصانه و شجاعانه در خط مقدم مقاومت نقش بی بدیلی در حفظ وحدت و انسجام ملت‌های منطقه داشت و به عنوان پرچم دار جبهه مقاومت ایستادگی را به همگان آموخت.

?اینجانبان اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسوه ایمان و اخلاص و شجاعت و ولایتمداری این ضایعه بزرگ را پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمائیم، برای آن نفس زکیه ،مجاهد عظیم الشان ، اسوه جهاد و خدمتگزار بی ادعای دین و ملت ، فرجام خوش و فرحبخشی جز شهادت انتظار نبود. خداوند روح مطهر آن عزیز و همراهان شهیدش بویژه مجاهد بزرگ اسلام و عراق ، ابومهدی المهندس را با سالار شهیدان امام حسین (ع)، محشور بفرمایند.

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق/ثبت است بر جریده عالم دوام ما

والسلام علی عباد الله الصالحین.ورحمه الله و برکاته

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال عمومی خوب؛ روند رو به بهبودی همه نوزادان حادثه

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال …