چاپ مطلب چاپ مطلب

بیانیه بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس مقام‌های امنیتی و دستگاه قضایی باید با مظاهر فساد و رانت و قاچاق باقدرت مبارزه کنند

همای گیلان:بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس طی بیانیه‌ای از مقام‌های امنیتی و دستگاه قضایی خواست تا با مظاهر فساد و رانت و احتکار و پول‌شویی و قاچاقچیان و سارقین و فرهنگ بیگانه برخورد قاطع نمایند.

متن این بیانیه که توسط دکتر محمدعلی حمیدی‌نصر، رئیس کل بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت کشور نوشته شده است به شرح زیر است:

بِسم الله الرّحمن الرّحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

از میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند، برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (۲۳)

بیانیه: بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت کشور به شرح ذیل منتشر می‌گردد.

ما پیشکسوتان دفاع مقدّس و مدافعین حرم و امنیّت کشور، فرزندان امام خمینی (قدس سره) آن پیر شجاع و دلیر جماران هستیم، با خود عهدی بسته و به خون تک‌تک شهیدان قسم یاد می‌کنیم، همچنان که با دشمن بعثی جنگیدیم و یک وجب از خاک میهن را به دشمن واگذار نکردیم، اکنون دشمنان داخلی و طراحان فتنه بدانند مسیری را که انتخاب کردند مسیر اشتباه و غلطی است.

ما جامعه پیشکسوتان دفاع مقدّس، مدافعین حرم و امنیّت باید حقایق را منصفانه، بی کم‌وکاست و دور از اغراق به مردم اطلاع‌رسانی نمایم تا مردم هشیار شوند و فریب فتنه‌گران، خرابکاران و دشمنان نفوذی را نخورند.

سکوت جایز نیست!

باید تحلیلی درست از جریانات فتنه و وقایع روز و اتفاقات پیش‌آمده را صادقانه به مردم عزیزمان بیان نمود …

أین عمّار؟!

وظیفه عمارها چیست؟

باید جامعه پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت کشور عمّار رهبر باشند که به حول و قوه الهی، ما سربازان ولایت به دستور فرمانده کل قوا؛ امام خامنه‌ای (ارواحنا فداه) به‌صورت آتش به اختیار وارد عملی ضربتی و قاطع شده‌ایم تا دشمن نتواند سوار بر موج، ایجادشده به اهداف پلید و شیطانی خود برسد.

 دشمن درصدد نفوذ است و هر پنجره‌ای را بازببیند وارد می‌شود

 این یک پروژه براندازی است و ما جامعه پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت کشور وظیفه‌داریم پابه‌پای سازمان‌های نظامی،

 امنیّتی و قضایی ورود کرده و هرگونه تخلف در مصادیق ذیل را بلافاصله گزارش نموده و دست پلیدشان را رو نمائیم تا به اهداف پیشرونده، در تحقق دولت اسلامی مطابق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به مصداق آیه شریفه؛ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکفَّارِ رُحَمَاءُ بَینَهُمْ، گام برداریم.

 ۱- فساد اداری، اقتصادی و مالی

۲- رانت‌خواری

۳- احتکار و قاچاق کالا و ارز

۴- * پول‌شویی*

۵- قاچاق و فروش مواد مخدّر

۶- سارقین و محاربین شوارع و منازل

۷- ترویج فرهنگ‌های ضد اسلامی و ضد تشیع علوی (شیطان‌پرستی، فرقه‌های ضاله وهابیت، بهائیت، یمانی ها، دراویش تندرو)

وَالسَّلَامُ عَلَی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَی

دکتر محمدعلی حمیدی‌نصر، رئیس‌کل بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت کشور

بولتن نیوز

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …