چاپ مطلب چاپ مطلب

بیست و یکمین یادواره ۱۶ شهید والامقام دهستان شیرجوپشت

همای خبر/بیست و یکمین یادواره ۱۶ شهید والامقام دهستان شیرجوپشت بالا،پایین،روستای میان چاف و اربوکلایه و متوفیان منتسب به آنان همزمان با گرامیداشت هفته بسیج باحضور مسئولین سپاه ناحیه لاهیجان، بخشدار، شهردار، رئیس آموزش و شورای بخش رودبنه، ومسئولین محلی ومردم ولایت مدار دهستان شیرجوپشت روز پنجشنبه ۴اذر ماه ۱۴۰۰ ، در مسجد صاحب الزمان(عج) دهستان شیرجوپشت برگزار گردید.

دراین مراسم سرهنگ امینی مسؤل بازرسی سپاه قدس گیلان به ایراد سخنرانی پرداختند.
وی بابیان اینکه، یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها به «مبنای این انقلاب» برمی‌گردد. انقلاب ملت ایران انقلابی براساس «ایمان و ارزش‌های دینی و معنوی» بود و این نقطه‌ی تمایز مهم آن از انقلاب‌هایی چون انقلاب دیگر کشورها جهان است.

وی با اشاره به اینکه، دشمن بعد پیروزی انقلاب اسلامی انواع اهرم فشار را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کرد ار جنگ تحمیلی تا ترور، تحریم و با فشار اقتصادىِ گوناگون سعی کرد مردم را از میدان خارج کند.

سرهنگ امینی بسیج را تفکری برای تمام اعصار دانست و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با دوراندیشی داهیانه خود فرمانی را صادر کردند تا نه تنها انقلاب اسلامی ایران بلکه تمام انقلاب‌های حق طلبانه دنیا را برای بقا و ثبات تضمین نمود ، وامروز این امنیت را مدیون شهدا هستیم.
در پایان این مراسم کربلایی محسن نوان مقصودی در رسای حضرت امام حسین علیه السلام، وشهدای والامقام دهستان شیرجوپشت مدیحه سرایی نمودند.

 

✍ولی شریعت ناصری

باکانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …