چاپ مطلب چاپ مطلب

بیش از ۱۵ هزار نفر مسابقه ایران و پرتغال را در لاهیجان تماشا کردند

  

با برنامه ریزی شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان، بیش از ۱۵ هزار نفر مسابقه تیم های ملی ایران و پرتغال را در بلوار خلیج فارس در حاشیه استخر لاهیجان تماشا کردند.
همای گیلان، به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، در این مسابقه نیز مسئولان ارشد شهرستان در کنار مردم به تماشای دیدار تیم ملی نشستند.
مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این مراسم گفت: پس از پخش مسابقه نخست تیم ملی، نظم و آرامش مردم لاهیجان باعث شد این شهر به عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح و معرفی شود.
وی گفت: با درخواست شهرداری و طی تشریفات قانونی این درخواست از سوی فرماندار لاهیجان به استاندار معزز گیلان تقدیم شد که در کمتر از چند ساعت مورد پذیرش قرار گرفت.
وی گفت: جای دارد از مردم فهیم لاهیجان که با نظم دیدار نخست را تماشا کردند و برای این بازی نیز در فضای مجازی از مدیریت شهری تقاضای پخش داشتند قدردانی کنم.
کاظمی اضافه کرد: از زحمات فرماندار، اعضای شورای تآمین، اعضای شورای شهر و تلاش کارکنان شهرداری برای برگزاری این برنامه تشکر می کنم.
وی گفت: شهرداری لاهیجان برای نشاط شهروندان به اجرای برنامه ها و جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری اقدام خواهد کرد تا شهروندان از خادمان خود در مدیریت شهری رضایت داشته باشند.
امام جمعه، فرماندار، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، رییس و اعضای شورای شهر ، اعضای شورای تأمین، جمعی از مدیران ادارات به همراه بیش از ۱۵ هزار نفر مسابقه ایران و پرتغال را از نمایشگر ۴۰ متر مربعی در بلوار خلیج فارس لاهیجان تماشا کردند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …