چاپ مطلب چاپ مطلب

بیش از ۶۴ هزار قطعه انواع مواد محترقه در آستارا کشف و ضبط شد

همای گیلان:فرمانده هنگ مرزی آستارا از کشف بیش از ۶۴ هزار قطعه انواع مواد محترقه قاچاق در این شهرستان مرزی و بندری خبر داد.

IMG13221739

سرهنگ ایرج زارعی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال و بمنظور ایجاد امنیت پایدار در مرزها و کنترل ورود و خروج محورهای مواصلاتی استان، مرزبانان آستارایی موفق شدند در عملیاتی ضربتی از ورود انواع مواد محترقه قاچاق به این شهرستان جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: مأموران اطلاعات هنگ مرزی آستارا با اقدامات اطلاعاتی گسترده در سطح حوزه استحفاظی، از ورود یک محموله بزرگ مواد محترقه قاچاق از استان اردبیل به شهرستان آستارا باخبر شدند و بلافاصله با استقرار در مسیرهای ورودی، خودروی نیسان آبی رنگ را شناسایی کردند.

 زارعی اضافه کرد: سربازان گمنام این فرماندهی سرانجام در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتیی ضربتیی موفق شدند خودروی مورد نظر را در شهرستان آستارا که در حال توزیع مواد محترقه در میان مغازه ها و جوانان بود، محاصره و متهم را دستگیر کنند.

وی در پایان با اشاره به کشف مقادیر زیادی مواد محترقه خطرناک، بیان کرد: طی بازرسی از خودروی نیسان، تعداد ۶۴ هزار و ۲۶۰ عدد انواع مواد محترقه قاچاق کشف و خودرو نیز توقیف و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد./مهر

About سردبیر ارشد

Check Also

مرگ ۳ راهدار حین خدمت در سروستان فارس

مرگ ۳ راهدار حین خدمت در سروستان فارس 🔹دیروز در پی وقوع یک حادثه در …