چاپ مطلب چاپ مطلب

بیش از ۴ کیلوگرم موادمخدر در لاهیجان کشف شد

همای گیلان:فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۱۶ قاچاقچی، فروشنده موادمخدر و معتاد متجاهر دستگیر و ۴ کیلو و ۶۱۶ گرم موادمخدر کشف شد.


سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این باره اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری فروشندگان موادمخدر به مدت ۴ روز در شهرستان لاهیجان اجرا شد.
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، ۴ کیلو و ۶۱۶ گرم موادمخدر شامل، ۲ کیلو و ۹۱۸ گرم تریاک، ۳۹۶ گرم شیشه، ۴۴۴ گرم هروئین و ۴۰۸ گرم حشیش کشف شد افزود: ۱۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲ قاچاقچی و ۳ خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان به معرفی افراد دستگیر شده به مرجع قضائی اشاره کرد و اذعان داشت: پیشگیری از اعتیاد و جلوگیری از گرایش جوانان به این بلای خانمانسوز، باعث کاهش بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح‌ها گفت: برخورد با سوداگران مرگ در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

با کانال همای خبر همراه باشید‌http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …