چاپ مطلب چاپ مطلب

بی عدالتی به اهل قلم بیش از این تاب نیاورد / روزنامه قانون رفع توقیف شد

قائم‌مقام مدیرمسئول روزنامه قانون از رفع توقیف این روزنامه بعد از ۶ماه خبر داد.

قانون

همای گیلان، به نقل از تدبیرشرق،  قائم‌مقام مدیرمسئول روزنامه قانون از رفع توقیف این روزنامه بعد از ۶ماه خبر داد.
ساغر پاک‌سرشت، مدیر روابط عمومی و قائم مقام مدیر مسئول روزنامه قانون در حاشیه نشست گروهی از زنان سرپرست خانوار در پاسخ یکی از حاضران برای حضور دوباره و موثر روزنامه قانون در جامعه رسانه ای کشور از رفع توقیف این روزنامه خبر دادو گفت :
از اینکه در جمع شما بانوان توانمند هستم بسیار خرسندم و همانطور که شما در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتید برای تداوم آن نیز حضورتان ضروری و لازم است.

وی اشاره کرد: اگرچه قریب به شش ماه به من و دیگر همکارانم در بخش های مختلف تحریریه و ضمیمه‌های طنز بی قانون ، نیشخط ، قانون بچه ها ، فنی و… بسیار روزهای سختی را سپری کردیم و با دو سرمایه فقر و قناعت ساختیم و با حفظ نجابت رسانه ای دم فرو بستیم لذا بجا و شایسته است تا از یکایک آنان از طرف خود و مجموعه قدردانی و سپاسگزاری کنم .
پاک سرشت در ادامه صحبت های خود افزود: در این مدت بسیاری از همکاران و اهالی رسانه های دیگر از روزنامه های مختلف و خبرگزاری ها ضمن همراهی و پیگیری های مستمر خود دلگرمی به ما دادند که از همه آنان تشکر و قدردانی می کنم .
وی در پایان اعلام کرد : خوشبختانه مردم و مخاطبان فرهیخته روزنامه قانون شاهد حضور دوباره روزنامه قانون با همه بخش های پرطرفدار آن خواهند بود و خدا را بیش از هرچیز شاکریم که در پناه راستی و صداقت ترازوی خرد و عدل به تلالو آفتاب در آمد .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …