چاپ مطلب چاپ مطلب

تأمینی نماینده رشت: خانم ابتکار یک شب هم نمی تواند در سراوان بخش سنگربماند!

همای گیلان:نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: سرکار خانم ابتکار اگر توانست یک روز در منطقه سراوان زندگی کند می توانیم این نوید را به مردم بدهیم که آنها هم می توانند در این منطقه زندگی کنند.
download
چاپ

تأمینی در تشریح معضلات کلانشهر رشت، گفت: زیر ساخت های این شهر در حوزه های زیر بنایی متناسب با اولویت بندی نیاز های مردم در حوزه های آب، گاز و… ضعف ها و کمبود های زیادی دارد.

مشکل آب شرب رشت برطرف نشده است

وی با تأکید بر اینکه مشکل آب شرب در رشت هنوز کامل برطرف نشده است، تصریح کرد: کمبود ها و خلاء های حیات و زیر بنایی رشت در قالب یک فهرست تدوین شده وجود دارد.

نماینده مردم رشت با اشاره به آلودگی زیست محیطی رشت به خصوص در رودخانه های زرجوب و گوهر رود از سرایت آلودگی های مخرب محل دفن زباله سراوان به سفره های زیر زمینی خبرداد و اضافه کرد: این معضلات زیست محیطی حاشیه شهرها را دچار مشکل کرده است.

تأمینی با بیان اینکه از عملکرد سازمان محیط زیست در راستای حل این معضل جدی رشت ناراضی هستیم و انتقادات خود را وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی کرده ایم، ابراز کرد: سرکار خانم ابتکار اگر توانست یک روز در منطقه سراوان زندگی کند می توانیم این نوید را به مردم بدهیم که آنها هم می توانند در این منطقه زندگی کنند.

تامینی اظهار کرد: رییس سازمان محیط زیست حرف نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی را گوش نمی دهد و در پاسخ به سوالاتی با مضمون عدم اقدام درست و ریشه ای در این راستا، صرفا از عدم وجود بودجه صحبت می کند./دیار باران

About سردبیر ارشد

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …