چاپ مطلب چاپ مطلب

تائید حکم شهردار آستانه‌اشرفیه در استانداری گیلان

استاندار گیلان حکم محمد دانش شکیب شهردار جدید آستانه‌اشرفیه را ابلاغ کرد.

همای گیلان، به گزارش پایگاه خبری کیآستان، مصطفی سالاری استاندار گیلان حکم محمد دانش شکیب شهردار منتخب آستانه‌اشرفیه را پس از یک ماه از انتخاب توسط اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه ابلاغ کرد.

محمد دانش شکیب شهردار آستانه‌اشرفیه در گفتگو با پایگاه خبری کیآستان ضمن تائید این خبر و تشکر از ابراز لطف همشهریان، از همه مسئولان و مردم شریف آستانه‌اشرفیه درخواست کرد تا  از نصب هرگونه بنر تبریک با توجه به بحث اقتصادی چاپ و نصب این بنرها و جلوگیری از لطمه خوردن به سیما منظر شهری خودداری کنند.

گفتنی است در نشست هفتم شهریورماه امسال شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه، منتخبین مردم در این شورا محمد دانش شکیب را به‌عنوان شهردار جدید آستانه‌اشرفیه انتخاب کرده بودند و حکم وی برای تائید به استانداری گیلان ارسال‌شده بود که پس از گذشت یک ماه حکم شهردار جدید آستانه‌اشرفیه به امضاء استاندار گیلان رسید.

محمد دانش شکیب دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت صنعتی و دانشجوی فوق‌لیسانس (در مرحله دفاع از پایان‌نامه) است و شهرداری شهر چاف و چمخاله، عنوان شهردار برتر در اجرای طرح‌های سالم‌سازی نوار ساحلی دریای خزر در سال ۹۰ و عنوان شهردار نمونه کشور در حوزه جذب سرمایه‌گذار در سال ۹۱ را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …