چاپ مطلب چاپ مطلب

تابش: واریز سود سهام عدالت برای دو دهک تا دو ماهه آینده/ چالش هایی در نحوه توزیع برگه های سهام وجود دارد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: سود سهام عدالت برای دو دهک تا دو ماهه آینده واریز می شود.

همای گیلان؛ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات  در گفتگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: طی این جلسه رئیس سازمان‌ خصوصی سازی گزارشی از نحوه واگذاری سهام عدالت و پیش بینی سودی که باید بین سهامداران توزیع شود، ارائه و در ادامه کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده تصویب شد.
 تابش تصریح کرد: رئیس سازمان خصوصی سازی تعداد سهامداران را چهل و دو میلیون و دویست هزار نفر ذکر کرد و عنوان داشت که ظرف یکی دو ماه آینده سود دو دهک توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: رئیس سازمان خصوصی سازی همچنین در پاسخ به سوالات و ابهامات اعضای کمیسیون اظهار کرد که با توجه به اینکه طی ۱۰ سال گذشته ارزش سهام به ۵۳۰ هزار تومان رسیده، سهامداران باید به سامانه مراجعه و صورتحساب را ملاحظه نمایند و فیش واریزی برای تکمیل سقف سهام را دریافت و اقدام کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه در این جلسه ارزش فعلی سهام حدود ۲ میلیون تومان ذکر شده است بیان داشت: پوری حسینی ابراز داشت که آنچه در خصوص سهام عدالت اجراشده، مر قانون نبوده و همه اقدامات گذشته را قبول ندارد ولی بنا به مصوبه شورایعالی اصل ۴۴، قرار شده نسبت به گذشته کالبد شکافی نگردد.
تابش تاکید کرد: در این جلسه عنوان شد که درخصوص واریز سود سهام عدالت هیچ مشکلی وجود ندارد، اما از نظر تولید و توزیع برگه های سهام و تسلیم آن به سهامداران، چالش هایی وجود دارد.
نماینده مردم اردکان همچنین رسیدگی به کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده را دستور کار دیگر کمیسیون برنامه و بودجه برشمرد و گفت:  کلیات لایحه رای آورد و رسیدگی به جزئیات آن برای رفع ایرادات واعمال نقطه نظرات اعضا، به جلسات آینده موکول شد./باشکاه خبرنگاران

About عطیه نصرتی

Check Also

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند   …