چاپ مطلب چاپ مطلب

تازه‌ترین جزئیات دستگیری گروه تروریستی در لارستان

همای گیلان:تروریست ها در اجرای عملیات خرابکارانه در لارستان شکست خوردند.
فرمانده سپاه لارستان گفت: توطئه ی افراد فریب خورده که قصد عملیات تروریستی با هدف ایجاد ناامنی در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در لارستان را داشتند در نطفه خنثی شد.
سرگرد پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان از ناکامی افراد فریب خورده در برهم زدن نظم و امنیت مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در لارستان خبر داد.
وی افزود: با عنایات خاص خداوند متعال و امام زمان (عج) و تلاش های شبانه روزی و مخلصانه نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، بسیجیان و همچنین همکاری مردم شریف لارستان، توطئه ی افراد فریب خورده که قصد عملیات تروریستی و خرابکاری با هدف ایجاد ناامنی در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در لارستان را داشتند در نطفه خنثی شد.
وی با بیان اینکه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در امنیت کامل برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت تامین امنیت پایدار در لارستان بویژه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گرفته بود.
شب گذشته حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات وزیر اطلاعات از کشف و خنثی سازی عملیات تروریستی گروه‌های تکفیری در استان فارس و همچنین کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد منفجره در این رابطه خبر داده بود، در این عملیات تعدادی از عناصر تروریست که همگی اتباع غیرایرانی بودند دستگیر شدند.//باشگاه خبرنگاران
14380610577

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …