چاپ مطلب چاپ مطلب

تاسیس مرکز نیکوکاری در منطقه آزاد تجاری بندر انزلی

همای گیلان:در پی نشست صمیمی مدیرکل کمیته امداد استان و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد تجاری بندر انزلی ضمن بررسی راههای همکاری متقابل بر تاسیس و راه اندازی مرکز نیکوکاری تاکید شد .

DSC_8013
 در این دیدار که در آن جمعی از مدیران ستادی و مدیرکمیته امداد رشت و بندر انزلی به همراه مدیر روابط عمومی و معاون گردشگری و فرهنگی منطقه آزاد تجاری نیز حضور داشتند علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان با ارائه گزارشی از فرایند اقدامات انجام شده براساس تفاهم نامه همکاری سال گذشته گفت : رفع محرومیت از چهره مددجویان تحت حمایت این نهاد در محدوده منطقه آزاد تجاری بندر انزلی نیازمند برنامه ریزی و کار اثربخش است .
وی با اعلام این نکته که تعداد ۱۰۴۳ خانوار از مددجویان این نهاد ساکن در محدوده منطقه آزاد تجاری هستند افزود : در یکسال گذشته براساس کارشناسی های انجام شده و به طور دقیق نیازهای متنوع جامعه هدف یعنی مددجویان تحت حمایت این نهاد به تفکیک احصاء شده که شامل نیازهای مسکن ، معیشت ، درمان ، تحصیل ، جهیزیه بوده و توجه به زیر ساخت های مسکن مددجویی به عنوان بخشی از چشم انداز عمومی منطقه در اولویت کار ما می باشد.
ایشان درادامه با تاکید بر اینکه تاسیس یک مرکز نیکوکاری به صورت تمام وقت ودائم در منطقه آزاد تجاری می تواند رافع بسیاری از مشکلات محرومان باشد ، تصریح نمود : در تلاشیم که با تعامل و تقویت همکاری ها در محدوده منطقه آزاد تجاری یتیمی بدون حامی نباشد .
درادامه مسرور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری بندر انزلی نیز با اظهار خرسندی از این نشست گفت : خوشبختانه تعامل خوبی بین کمیته امداد و منطقه آزاد برقرارشده که می تواند استمرار داشته و برای نیازمندان امید آفرین باشد .
وی با استقبال از پیشنهاد مدیرکل کمیته امداد گیلان مبنی بر تاسیس مرکز نیکوکاری در منطقه آزاد تجاری اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی این مرکز کمکهای شایان توجهی از سوی تجار و از رهگذر فعالیت های اقتصادی روزمره عاید مددجو یان این نهاد گردد .
گفتنی است همچنین در این دیدار رمضانی معاونت توسعه مشارکتهای این نهاد و ملکدوست و کاوش مدیران کمیته های امداد رشت و بندر انزلی نیز گزارشی از اقدامات یکسال گذشته حوزه ماموریت خود را ارائه دادند .

DSC_8027

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …