چاپ مطلب چاپ مطلب

تامین چای مصرفی نیروهای مسلح از چای تولید داخل

رییس سازمان چای کشور از تامین چای مصرفی نیروهای مسلح از چای تولید داخلی خبر داد.

همای گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان رییس سازمان چای کشور امروز  در حاشیه بازدید از کارخانه های چای لاهیجان به همراه مدیران آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح ، از آمادگی کارخانه های چای  برای تامین چای مصرفی نیروهای مسلح و خانواده های آنها خبر داد.
حبیب جهانساز با اشاره به تاکید دولت بر لزوم استفاده از توانمندی های داخلی  افزود : چای ایرانی در سبد کالای خانوارهای نیروهای مسلح و پادگان های ستاد کل نیروهای مسلح گنجانده می شود.
وی با بیان اینکه هدف ستاد کل نیروهای مسلح خرید بخش اعظم از چای کیسه ای تولید شده در کارخانه های چای داخلی است افزود : این ستاد در حالی به مصرف چای کیسه ایی ایرانی روی آورده است که پیش از این از چای فله تولید داخلی استفاده می کرد.
رییس سازمان چای کشور یکی از اقدامات اررزشمند ستاد کل نیروهای مسلح را مصرف نکردن کالاهای خارجی از جمله چای کیسه ای دانست.
علی قربانپور مسئول کارگروه تغذیه همگانی ستاد کل نیروهای مسلح هم با اشاره به کیفیت خوب کالاهای تولید داخل گفت : سالم وارگانیک بودن چای تولید داخل علت گنجاندن این محصول در سبد کالای مصرفی ستاد کل نیروهای مسلح است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …