چاپ مطلب چاپ مطلب

تاکید فرماندار رضوانشهر بر جمع آوری به موقع پسماند

فرماندار رضوانشهر در جلسه کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان گفت: نظافت و پاکیزگی از مهمترین سفارشات دین مبین اسلام می باشد، لذا جمع آوری پسماند باید در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز پنجشنبه بیست و پنجم اسفند مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان با اشاره به موضوع مهم پسماند، گفت: با توجه به شروع سال جدید و حضور گردشگران و مسافرین نوروزی در این شهرستان، لازم است هر چه سریع تر نسبت به جمع آوری پسماند و زباله های سرگردان در اماکن تفریحی و گردشگری و تفرجگاه ها اقدام گردد.

وی همچنین با بیان این مطلب که نصب پلاکارد و پارچه نوشته ها مبنی بر ممنوعیت ریختن زباله در سطح تفرجگاه ها و محورهای مواصلاتی می تواند در زمینه آگاهی بخشی و نهادینه کردن فرهنگ پسماند موثر باشد، گفت: بخشداران، شهرداران، دهیاران، محیط زیست، میراث فرهنگی و راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نسبت به این مسئله اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های محیط زیست و شبکه بهداشت و درمان در خصوص پوشش کامل زباله های عفونی شهرستان خواستار تداوم این روند در سال پیش رو شدند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …