چاپ مطلب چاپ مطلب

تایید عملکرد مدیر کل اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان در راستای جهاد تبیین

همای خبر به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان،امروز سیاوش آقاجانی مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران استان به همراه مهدی حسینجانی مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و دبیر شورای هماهنگی مدیران استان در اولین جلسه از سلسله نشست های طرح تبیین”روایت جهاد – رقابت خدمت” که به میزبانی دفتر اموراستان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور با هدف هم اندیشی، تبادل اطلاعات و تجربیات و بررسی فرایندهای جاری مرتبط، خصوصا ظرفیت های شورای هماهنگی دستگاههای تابعه، برگزارشد شرکت کرد.

جلیلی مدیرکل امور استان های وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی در این نشست ضمن تبیین و تشریح “طرح روایت جهاد – رقابت خدمت” گفت: برگزاری جلسات شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت متبوع  در سطح استانها یک ظرفیت جهت هم افزایی مطلوب تر در راستای تقویت برنامه های وزارت متبوع به مردم شریف و عزیز  است.
وی افزود : پیگیری جدی مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان یک ضرورت است که همه باید در جهت پیگیری ونتیجه مطلوب این سفر تلاش کنیم و مردم را از نتایج مصوبات سفر آگاه کنیم و ما در این زمینه قطعا بازدید های میدانی در استان  های مختلف کشورخواهیم داشت.
وی افزود: حذف موانع در جهت پیشبرد خدمت رسانی به مردم یک امر مهم در دولت سیزدهم است که حضور میدانی مدیران دربین مردم و اهمیت  دادن به برنامه دیدار چهره به چهره مدیران با جامعه هدف وابسته به وزارت متبوع می تواند در پیشبرد اهداف و انجام تکالیف محوله به مردم موثر باشد.
جلیلی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت روشنگران و شرکای اجتماعی بویژه تشکلات کارگری و کارفرمایی در ادارات کل اجرایی استانها موجب تسهیل فرآیند انجام کار،ایجاد شور و نشاط در محیط های کاری و خدمت رسانی با اثر بخشی بالا می شود لذا نگاه به تشکلات کارگری و کارفرمایی باید به عنوان یک پتانسیل و ظرفیت لحاظ شود.
حبیب الله جلیلی  تقویت جایگاه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در سطح استان را به عنوان مهم ترین راهبرد اداره کل امور استانها یاد کردکه برای تقویت شورای هماهنگی اقدامات کاربردی متعددی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص عملکرد استان گیلان نیز گفت: عملکرد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در راستای جهاد تبیین و انعکاس عملکردها قابل توجه است.
سیاوش آقاجانی نیز در این نشست ضمن تشکر از برگزاری جلساتی که برای مفاهمه در راستای بیان وضعیت عملکردی استان ها صورت می‌گیرد،  اظهار داشت:این جلسات جهت بهبود و ارتقای نظام ارزیابی برگزار می شود.
وی افزود:عملکرد اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در موضوعات تخصصی ، حوزه تحول گرایی و انعکاس عملکردها ، تعامل با مسوولان استانی و ملی ، ارتقای جایگاه شورای هماهنگی در راستای کمک به اهداف والا و عالیه وزارت مردم مثبت بوده است.
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد:اگر ارزیابی های مجموعه های تخصصی مختلف و ارزیابی امور استان ها بصورت جامع جمع آوری و جمع بندی شوند ارزیابی جامع تر و واقع بینانه تری از وضعیت عملکردی استان ها ارائه می شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …