چاپ مطلب چاپ مطلب

تا امروز چه تعدادی از گیلان برای خبرگان و مجلس شورای اسلامی ورود کردند؟ / مزاحم ۳۳ ساله رشتی شبکه اجتماعی دستگیر شد / مدیر مسئول گیلانی روزنامه اعتماد نامزد انتخابات مجلس دهم شد

همای گیلان: تا امروز چه تعدادی از گیلان برای خبرگان و مجلس شورای اسلامی ورود کردند؟
ثبت‌نام ۴۹ ‌نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان/۱۴ داوطلب مجلس خبرگان رهبری شدند
شمار ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی گیلان به ۴۹ نفر رسید.
 در دومین روز از ثبت نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی تعداد ۲۰ نفر برای مجلس شورای اسلامی و  هشت نفر برای مجلس خبرگان رهبری در گیلان ثبت نام کرده اند.
رئیس ستاد انتخابات گیلان در حاشیه نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی دو مجلس مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: تاکنون ۴۹ نفر در گیلان برای مجلس شورای اسلامی در مدت دو روز ثبت‌نام کرده‌اند.
محمد احمدی‌پور شمار افراد ثبت‌نام شده برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه گیلان را در مجموع ۱۴ نفر عنوان کرد و گفت: نام‌نویسی از مجلس خبرگان رهبری از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا چهارم دی ماه امسال ادامه دارد.
وی سه نفر از ثبت‌نام کنندگان مجلس شورای اسلامی را خانم دانست.
 امروز آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برای حضور در انتخابات نمایندگی مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.
نماینده آیت‌الله رضا رمضانی دیگر نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور نسبت به ثبت‌نام وی به عنوان کاندیدای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه گیلان اقدام کرد.

مزاحم ۳۳ ساله رشتی شبکه اجتماعی دستگیر شد
پلیس فتا به مزاحمت های مزاحم شبکه اجتماعی موبایلی پایان داد .
 رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت : عامل مزاحمت برای چند شهروند گیلانی در شبکه اجتماعی موبایلی شناسایی و دستگیر شد .
ایرج محمدخانی افزود : در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی موبایلی با ارسال محتوای غیراخلاقی و نسبت دادن مطالب ناروا مزاحم آنها می شود ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت .
وی خاطرنشان کرد : با پی جویی هایی فنی و پلیسی ، عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی موبایلی که مردی ۳۳ ساله اهل و ساکن رشت بود شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد .
سرهنگ محمدخانی گفت : با توجه به ادله دیجیتال کشف شده از متهم ، وی به صراحت به بزه انتسابی و اینکه از چند ماه پیش با سوءاستفاده از شماره شکات پرونده در شبکه اجتماعی موبایلی و نسبت دادن مطالب ناروا و خلاف واقع موجب آزار و اذیت آنها شده بود اعتراف و انگیزه خود را از این کار انتقام جویی و تسویه حساب شخصی عنوان کرد که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد .
مزاحمت در شبکه اجتماعی برای شهروندان از سوی قانونگذار در قانون جرائم رایانه ای جرم انگاری شده و مرتکبان چنین جرائمی به حبس و جزای نقدی محکوم خواهند شد.

مدیر مسئول گیلانی روزنامه اعتماد نامزد انتخابات مجلس دهم شد
 مستقر در وزارت کشور٬ الیاس حضرتی که سابقه نمایندگی مجلس در دوره‌های چهارم٬ پنجم و ششم را نیز دارد٬ با حضور در وزارت کشور کاندیدای رسمی انتخابات مجلس دهم شد.
 
 حضرتی که در دوره‌های چهارم و پنجم بعنوان نماینده مردم رشت به مجلس راه پیدا کرد و در دوره ششم مجلس به عنوان نماینده مردم تهران به مجلس راه یافت٬ هم‌اکنون صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول روزنامه‌های اعتماد و تعادل است و از موسسین سپاه پاسداران گیلان به شمار می رود که مدت کوتاهی به فرماندهی سپاه گیلان نیز منصوب شده است.
//تابناک
Image result for ‫حضرتی‬‎

About سردبیر

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …