چاپ مطلب چاپ مطلب

تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنگرود با حضور شهردار و دوتن از اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود

اختصاصی همای گیلان: مهدی پور عضو شورای اسلامی شهر لنگرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: ۱۷ مرداد هر سال تنها روزی است که سختی ها و تلاش چشمگیر خبرنگاران به چشم میاد و من این روز را به تمامی خبرنگاران ساعی و پرتلاش تبریک عرض می نمایم..
خانم سیگارودی دیگر عضو شورای اسلامی شهر لنگرود نیز بیان داشت: خبرنگاری از جمله مشاغلی است که نه زمان خاص میشناسد نه شرایط اب و هوایی خاص.تلاش شما جای قدردانی دارد و من برای شما بزرگواران آرزوی سلامت و برای شهدای خبرنگار علودرجات را آرزو دارم.
کحالی شهردار لنگرود نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و همچنین بالا دانستن جایگاه خبرنگار بیان داشت: شهر لنگرود شهری است که خودم این شهر را انتخاب کرده و دوست داشتم در این شهر خدمت کنم؛متاسفانه تنها محل خدمتی است که فاصله بین و ما خبرنگاران وجود دارد و این فاصله عمدی نبوده است.
شهردار لنگرود اظهار داشت :خبرنگاری که بدون داشتن درآمد ثابت و موفق ، بدون وابستگی به هیچ ارگانی در تمام شرایط به کار خود ادامه میدهد نشان از عشق به شغلش است.
وی افزود: در سال ۹۵_۹۶ شهرداری لنگرود بیشترین اعتبار را در سطح استان جذب نموده و این نشان از همکاری یک گروه متحد است. حق مردم دانستن حقایق است و بزودی تمام اقدامات شهرداری با اعداد و ارقام از طریق اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.
کحالی شهردار لنگرود بیان داشت: عذرخواهی کردن یک مسئول نشان از مقید بودن ان به نظام و انقلاب است. من همیشه زبانم به عذرخواهی باز بوده و همینجا بخاطر کم کاری های خود عذرخواهی کرده و اگر کاری نیز انجام داده باشم تنها وظیفه کاری خود را انجام داده ام.
در پایان مراسم از خبرنگاران با هدیه و گلدان گل کاکتوس تقدیر به عمل آمد.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

مهندس کیانی فرد، شهردار صومعه سرا؛ گام به گام در راه توسعه و پیشرفت صومعه سرا قدم برمیداریم

مهندس کیانی فرد، شهردار صومعه سرا؛   گام به گام در راه توسعه و پیشرفت …