چاپ مطلب چاپ مطلب

تجلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر از کشتی گیران و عوامل تیم کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان این شهر

اختصاصی همای گیلان:شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر از کشتی گیران قهرمان و افتخار آفرین و عوامل تیم کشتی فرنگی خردسالان و نونهالان این شهر تجلیل کردند.

در این مراسم که ظهر امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات شهرداری بندر کیاشهر برگزار شد دکتر سلیمانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از اعضای کادر فنی و کشتی گیران خردسال و نونهال تیم کشتی فرنگی و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی بندر کیاشهر تقدیر کردند.
دکتر سلیمانی شهردار بندر کیاشهر در این نشست گفت:
بندر کیاشهر از دیرباز یکی از شهرهای ورزشی و قهرمان‌پرور استان است و ورزشکاران این شهر همواره در رشته‌های مختلف ورزشی به‌ویژه رشته کشتی خوش درخشیده‌اند.
ورزش بهترین راه برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است، باید با ترغیب خردسالان، نونهالان و نوجوانان به ورزش ضریب نفوذپذیری ورزش را برای ساختن جامعه‌ای سالم‌تر و بانشاط‌تر، بالا ببریم.
مقوله ورزش هم مقوله فرهنگی وهم مقوله اقتصادی است و هر چه در امر ورزش هزینه صرف شود این هزینه‌ها به‌نوعی سرمایه‌گذاری برای ارتقاء سطح سلامت و شادابی جامعه است.
وی افزود:ورزش در ایجاد جامعه بانشاط و پویا، تأثیرگذار و در تحقق توسعه همه‌جانبه یک جامعه بسیار حائز اهمیت است.
شهرداربندرکیاشهربا اعلام این خبرکه شهرداری و شورای اسلامی شهر با تمام توان از فعالیت‌های جامعه ورزش علی‌الخصوص کشتی گیران قهرمان در راستای اقدامات فرهنگی و ورزشی حمایت می‌کنداظهارداشت:با تعامل و همفکری با اعضای شوراشهر، برنامه‌ریزی خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم در سال آینده با گذر از بحران کرونا ورزش محلات را در سطح شهر فعال‌تر کنیم.
دکترسلیمانی تصریح کرد:
مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر همواره حامی ورزش و ورزشکاران است و همچون گذشته که در برگزاری اردوهای ملی و رقابت‌های مهم کشتی همراه ورزشکاران بود در آینده هم همین رویه را دنبال خواهد کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …