چاپ مطلب چاپ مطلب

تجمع بازرسان سازمان تاکسیرانی رشت مقابل ساختمان شورای شهر

همای گیلان: تعدادی از بازرسان سازمان تاکسیرانی رشت عصر امروز در اعتراض به‌ عدم پرداخت حقوق معوقه خود در مقابل ساختمان شورای اسلامی این شهر تجمع کردند.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت در حاشیه تجمع اعتراض‌آمیز بازرسان سازمان تاکسیرانی  اظهار کرد: تعداد ۶۰ نفر از شهروندان در نیمه دوم سال گذشته به عنوان بازرس سازمان تاکسیرانی وارد این نهاد شدند.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا گفت: با توجه به مشکلات مالی که شهرداری با آن دست به گریبان است، شهردار نتوانست نسبت به انجام تعهدات در مقابل بازرسان اقدام کند.

وی با بیان اینکه شهرداری نسبت به انجام تعهدات خود نسبت به شرکت پیمانکار اقدامی نکرد، یادآور شد: در این راستا حدود سه ماه حقوق افراد‌ مذکور به تعویق افتاده است.

شورای اسلامی شهر رشت از پیگیری مطالبات بازرسان سازمان تاکسیرانی این شهر خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌های اعضای شورا به‌زودی معوقات بازرسان تاکسیرانی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چک حقوق بازرسان تاکسیرانی صادر شده است، متذکر شد: این چک اکنون در واحد مالی شهرداری رشت قرار دارد و طی دو روز آینده نقد شده و به حساب بازرسان تاکسیرانی واریز می‌شود.

//فارس

 

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …