چاپ مطلب چاپ مطلب

تجمع ناظران چای،مقابل درب سازمان چای

همای گیلان:ساعت هشت صبح شنبه۱۵ آذر تعدادی از ناظران سازمان چای کشور مقابل درب این سازمان تجمع کردند.

یکی از ناظران به نمایندگی از همکاران خود دلیل این تجمع در سرمای صفر درجه و بارندگی شدید را پیگیری مطالبات و تعیین تکلیف وضعیت قرارداد ناظران عنوان کرد.

وی اظهار کرد:وضعیت قرارداد ناظران چای گیلان هنوز مشخص نشده است.

 

تجمع-سازمان-چای (۴)

این ناظر چای با اشاره به مصوبه مجلس برای جذب ۱۰ هزار نیرو برای جهاد کشاورزی افزود: تمام مراحل طی شده و شرایط استخدام را کسب کردیم و از سال ۸۴ برای این صنعت زحمت کشیدیم.

تجمع-سازمان-چای (۳)

یکی دیگر از این ناظران با بیان اینکه همه افرادی که در این تجمع حضور دارند افرادی با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا هستند افزود: سازمان جهادکشاورزی تعداد۱۰۰ سهمیه جذب نیرو داشت که سیصد و ۲۷ نفر را جذب کرد.

تجمع-سازمان-چای (۱)

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ سال گذشته سازمان چای هزار و ۸۰۰ نیروی رسمی داشت که امروز این تعداد به ۱۷۷ نفر تقلیل یافته افزود: با این آمار نیاز به نیروی تحصیل کرده برای توسعه صنعت کشاورزی ،عملیات به زراعی و به نژادی احساس می شود.

تجمع-سازمان-چای (۵)

این ناظر سازمان چای با بیان اینکه از بین چهارصدنفر متقاضی کار ۶۶ نفر پس از گذراندن مراحل گزینشی حائز کسب این شرایط شدند افزود: نامه نگاری های زیادی انجام شده که نتیجه بخش نبوده است.

وی در پایان افزود: همه این نیروها تا سال ۹۰ سابقه سی ماه سابقه کاری دارند.

تجمع-سازمان-چای (۲)

یکی دیگر از ناظرین با اشاره به اینکه دوستان دیگری به طرق مختلف جذب این سازمان شدند افزود:جذب حق این افراد است و نباید در حق آنها اجحاف شود.

ساعت ۱۱ قبل از ظهر بود که یکی از کارکنان حراست سازمان چای با حضور در بین تجمع کنندگان با بیان اینکه من حامل پیامی از طرف مدیریت سازمان برای شما هستم افزود:شما می توانید به صورت یک نفرنماینده،چندنفر و یا همگی با مدیریت سازمان چای درباره وضعیت استخدامی خود صحبت کنید.

تجمع-سازمان-چای (۷)

وی با بیان اینکه تا مدیر سازمان نخواهد کاری از پیش نمی رود و با توجه به جلسه ای که امروز با برخی از نمایندگان مجلس و روسای ادارات چای گیلان دارد روز دیگری را برای جلسه تعیین کرد افزود: درست است که حق با شماست ولی این گونه تجمعات تبعات بعدی برای شما خواهد داشت و من نمی توانم به شما قولی دهم که مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان افزود: طی دوروز آینده هماهنگی هایی صورت می گیرد که در نمازخانه سازمان جلسه ای با رئیس سازمان برگزار می شود.

 

تجمع-سازمان-چای (۶)

 

جهت اطلاع از وضعیت ناظران پس از تماس با تلفن همراه محمدولی روزبهان مطلع شدیم که گوشی وی در استانداری گیلان جا مانده است.البته این پایگاه خبری آمادگی نشر توضیحات رئیس سازمان چای را دارد./لاهیجان

 

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …